محافل انس با قرآن در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود
کد خبر: 1360568
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
به مناسبت دهه فجر:

محافل انس با قرآن در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود

گروه اندیشه: ئییس اداره ارشاد کوهدشت گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و دیدار فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت با امام جمعه این شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر است.


عزت جعفری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون ایثارگری و مقاومت  مردم و رهبری امام راحل(ره) هستیم.



وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با هدف تغییر در ساختار فرهنگی جامعه آن زمان و ایجاد جامعه‌ای اسلامی شکل گرفت و ضروری است که  متولیان امور فرهنگی تمام تلاش خود را در راستای برنامه ریزی مناسب توأم با نشاط را در این ایام بکار گیرند.



عزتی با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در ایام دهه فجر، عنوان کرد: دیدار فعالان قرآنی با امام جمعه شهرستان کوهدشت و  برگزاری محفل انس با قرآن کریم در یکی از مساجد شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد در ایام دهه فجر است.



 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت ادامه داد: برگزاری نمایشگاه امام و انقلاب در طول دهه فجر در نگارخانه میرملاس مجتمع فرهنگی ـ هنری امید، اجرای کنسرت موسیقی محلی توسط گروه موسیقی سیمره به مدت 3 شب، برپایی مراسم جشن و شادی در طول دهه مبارک فجر، اجرای نمایش طنز ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی نمایشگاه کتاب در محل مجتمع فرهنگی ـ هنری  و برگزاری همایش فجرآفرینان نیز از سایر برنامه‌های این نهاد است.    

captcha