نخستین گردهمایی هیئت مؤسس بنیاد زائران فاطمةالزهرا(س) برگزار شد
کد خبر: 1392501
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
در خرم‌آباد:

نخستین گردهمایی هیئت مؤسس بنیاد زائران فاطمةالزهرا(س) برگزار شد

گروه اجتماعی: نخستین گردهمایی هیئات مؤسس بنیاد زائران فاطمةالزهرا(س) امروز، 20 فروردین، در دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نخستین گردهمایی هیئات مؤسس بنیاد زائران فاطمه‌الزهرا(س) امروز، 20 فروردین، با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان و خیرین استان لرستان در دفتر نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در خرم‌آباد برگزار شد.

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان با بیان اینکه احداث این زائر سرا کار بسیار خوب و ارزشمندی است اظهار کرد: از اینگونه فرصت‌ها خیلی کم پیش می‌آید و باید از آن حداکثر استفاده را ببریم.

وی بیان داشت: در سالی که مزین به عنوان اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است اجرای این پروژه می‌توان حرکتی در مسیر تحقق شعار سال باشد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه احداث این زائرسرا به عنوان پروژه‌ای اقتصادی ظرفیتی بسیار مطلوب است عنوان کرد: برای احداث این زائرسرا نیز نیازمند یک عزم ملی هستیم.

بازوند با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی در احداث این زائر سرا باید تجلی پیدا کند افزود: این فرصت بسیار خوبی است که برای زائران لرستانی در مشهد مقدس اقدام به احداث یک زائر سرا احداث کنیم.

وی با بیان اینکه اگر از این فرصت به نحو احسن استفاده نکنیم در آینده تبدیل به یک نگرانی خواهد شد گفت: باید از همین ابتدای کار گام بلندی در این رابطه برداشته شود چرا که اگر با عملکرد مطلوبی کار را به پیش نبریم این پروژه نیز به یک پروژه نیمه تمام تبدیل می‌شود که سال‌ها طول بکشد.

استاندار لرستان با اشاره به برقراری پروازهای مشهد از طریق فرودگاه خرم آباد تصریح کرد: در این راستا احداث این زائرسرا در مشهد مقدس بسیار ضرورت دارد.
در این جلسه مقرر شد، معاون استاندار مراحل حقوقی ثبت بنیاد زائران«فاطمةالزهرا(س)» را ظرف مدت 15 روز به عمل آورد همچنین هیئت‌ امنا در مدت 10 روز از بین اعضا، یک نفر را به عنوان مدیرعامل تعیین و معرفی کنند.

بنا بر این گزارش، این افراد شامل محمد مهرابی، والیزاده، معماریان، حسین سلاحورزی، هاشمی‌نژاد، حجت‌الاسلام مومنی‌زاده و کماسی هستند.

همچنین سعادتی و اقبالی را اعضای علی البدل هیئت مدیریه این بنیاد در استان عنوان کرد و گفت: همچنین بازرسان این هیئت مدیره نیز علی کورانی فرد و حجت‌الله بیرانوند هستند.

captcha