تشریح برنامه‌های قرآنی مؤسسه نورالقرآن ارس در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 1420672
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

تشریح برنامه‌های قرآنی مؤسسه نورالقرآن ارس در ماه مبارک رمضان

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر آموزشی مؤسسه نورالقرآن ارس به تشریح برنامه‌های قرآنی این مؤسسه در ماه مبارک رمضان پرداخت.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، ابوالفضل رضایی، مدیر آموزشی مؤسسه نورالقرآن ارس اظهار کرد: این مؤسسه سومین سال است که در ماه مبارک رمضان ختم گروهی قرآن کریم را به‌صورت روزانه در مسجد جامع جلفا برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این دوره هر روز یک ختم‌ قرآن به‌صورت گروهی صورت می‌گیرد. در این مراسم جزء‌خوانی قاریان برتر این مؤسسه به قرائت خواهند پرداخت که علاقه‌مندان می‌توانند بعد از نماز ظهر و عصر به نشانی خیابان امام، روبروی ایستگاه راه‌آهن مراجعه کنند.

رضایی با بیان اینکه محافل انس با قرآن نیز در این ماه برگزار می‌شود، گفت: محفل انس با قرآن کریم در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) که مصادف است با سالروز تأسیس مؤسسه نورالقرآن ارس با حضور قاریان کشوری و استانی و گروه تواشیح معراج تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج محفل قرآنی نیز در پنج مسجد شهرستان جلفا برگزار می‌شود، گفت: در این محافل حجت‌الاسلام انتظاری، امام‌جمعه شهرستان جلفا حضور خواهد داشت و قرآن‌آموزان خردسال و نوجوان نیز به همراه والدین خود می‌توانند در این مراسم به قرائت قرآن کریم بپردازند. تواشیح‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌های این محافل است.

مدیر آموزشی مؤسسه نورالقرآن ارس در پایان یادآور شد: مسابقات کتبی و شفاهی قرآن کریم نیز سوم تا ششم ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد، جامع جلفا، سیلگرد، حق‌وردی‌آباد، شهرک گمرک، شجاع و حسینیه راه‌آهن برگزار می‌شود.

captcha