مهلت ارسال آثار به بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن تمدید نمی‌شود
کد خبر: 1474625
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

مهلت ارسال آثار به بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن تمدید نمی‌شود

گروه دانشگاه: دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از عدم تمدید مهلت ارسال آثار به بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

زهرا نقی‌زاده، دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با ذکر اینکه داوری مقدماتی آثار دریافتی بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم آغاز شده است، گفت: فرصت ارسال آثار به این بخش تمدید نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه 30 آبان آخرین فرصت ارسال مقالات و پایان‌نامه‌ها به بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان است، اظهار کرد: تاکنون آثار متعددی از پژوهشگران داخلی و خارجی دریافت شده است که داوری مقدماتی بخشی از آنها آغاز شده است.
وی در ارتباط با پژوهشگران خارجی شرکت‌کننده در بخش پژوهش مسابقات نیز عنوان کرد: تاکنون پژوهشگرانی از چند کشور از جمله مصر، عراق و ازبکستان آثار خود را ارسال کرده‌اند.
یادآور می‌شود، بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با دو سمینار «وحدت اسلامی» و «روش‌شناسی مطالعات میان رشته‌ای قران کریم» در روزهای 12 و 13 دی در برج میلاد برگزار خواهد شد.

captcha