برپایی دوره روخوانی قرآن ویژه بانوان بی‌سواد در مؤسسه تمدن سنندج
کد خبر: 2618616
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

برپایی دوره روخوانی قرآن ویژه بانوان بی‌سواد در مؤسسه تمدن سنندج

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره روخوانی قرآن ویژه بانوان بی‌سواد در مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی تمدن سنندج در حال برپایی است.

فرنگ عباسی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی تمدن سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: دوره روخوانی قرآن ویژه بانوان بی‌سواد و خردسالان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به سایر دوره‌های این مؤسسه عنوان کرد: رشته‌های روان‌خوانی، احکام و تجوید نیز ویژه بانوان بزرگسال و دختران مقطع متوسطه اول و دوم تشکیل می‌شود.

عباسی اظهار کرد: کلاس‌های این مؤسسه صبح‌های روزهای زوج برگزار می‌شود و در حال حاضر حدود 20 قرآن‌آموز مشغول به فراگیری قرآن هستند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌ها به صورت فصلی و ترمی برگزار می‌شود، افزود: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به افرادی که حد نصاب لازم را بدست آورده باشند گواهینامه اعطا می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی تمدن سنندج تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای زوج با شماره 08736622507 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به این مؤسسه واقع در شهرک سعدی، کوچه دکتر معین، نبش استاد شهریار، پلاک 20 مراجعه کنند.

عباسی در پایان یاد آور شد: در فصل زمستان به دلیل تعمیرات هیچ دوره‌ای در مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی تمدن تشکیل نمی‌شود.

captcha