یادواره شهدای فصل زمستان در بروجن برگزار شد
کد خبر: 2899164
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

یادواره شهدای فصل زمستان در بروجن برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ محمدامین آقایی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری یادواره شهدای فصل زمستان بروجن با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بروجن در دانشگاه پیام‌نور این شهر خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، یادواره شهدای فصل زمستان شهرستان بروجن با حضور جمع کثیری از خانواده‌های شهدا و هیئت‌های مذهبی در سالن دانشگاه پیام‌نور بروجن، با سخنرانی عضو هیئت علمی مرکز تخصصی تبلیغ قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا برادران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید الهیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: یادواره شهدای فصل زمستان شهر بروجن صبح دیروز با حضور مسئولان، مردم ولایت‌مدار و خانواده معظم شهدا در دانشگاه پیام‌نور این شهر برگزار شد.

الهیان در حاشیه این آیین معنوی اظهار کرد: بزرگداشت و تکریم شهدا به معنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و روحیه ایثارگری برای دفاع از ارزش‌های جامعه است.

وی با بیان این که برای حفظ جامعه لازم است این فرهنگ را تداوم بخشیم و در جامعه رواج دهیم، گفت: برگزاری چنین یادواره‌هایی با توجه به شرایطی که وجود دارد ضرورتش را نشان می‌دهد.

الهیان با اشاره به این که شهدا برای سعادت ما جانفشانی کردند، ادامه داد: باید سعی کنیم زیاده‌خواهی‌ها، قدرت‌طلبی‌ها و آفاتی که به جامعه ضربه می‌زند را به خاطر خون شهدا کنار بگذاریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن به تفرقه‌افکنی و فتنه‌هایی که آمریکا برای منطقه ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: با آتشی که دشمن برای خرمن ما از کانال فرهنگ و یا هر کانال دیگری ایجاد کرده باید مقابله کنیم.

captcha