اعلام حمایت سردار نقدی از ستاد مردمی جایزه «باروت خیس»
کد خبر: 2913058
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

اعلام حمایت سردار نقدی از ستاد مردمی جایزه «باروت خیس»

گروه جهاد و حماسه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شرحی بر نامه دبیر ستاد مردمی جایزه بین‌المللی «باروت خیس» بر حمایت همه‌جانبه بسیج از این حرکت روشنگرانه ظلم‌ستیز دستور داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از کوله‌بار، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شرحی بر متن اصلی نامه دبیر ستاد مردمی جایزه بین‌المللی باروت خیس، بر حمایت همه‌جانبه بسیج از این حرکت روشنگرانه ظلم‌ستیز دستور داد.
دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به این شرح است:
«بسمه‌تعالی
معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج
سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج
اینک که ابوجهل‌ها و ابولهب‌های زمان به جنگ با چهره تابناک پیامبر اعظم(ص) آمده‌اند،
و اینک که یزیدیان دوران هزاران تیر زهرآگین رسانه‌ای را به سوی حسین(ع) پرتاب می‌کنند،
و اینک که ذلت‌مردان، پرچم سکوت و سازش و تسلیم را در مقابل حرامیان برافراشته‌اند،
با کمال میل و هر مقدار که می‌توانید از این حرکت روشنگرانه ظلم‌ستیز حمایت کنید.»
سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
متن نامه ستاد مردمی جایزه بین‌المللی باروت خیس به سردار نقدی:
«برادر انقلابی و بسیجی، سردار نقدی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین
سلام علیکم
همان گونه که مستحضر هستید استکبار جهانی و در رأس آنها، آمریکا و صهیونیزم با هدف قرار دادن باورها و اندیشه پاک جوانان و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای سعی دارند حقایق عالم را در افکار عمومی، به گونه‌ای دیگر نشان داده و با استفاده از سلطه رسانه‌ای خود، همچون هالیوود، بزرگترین و بنیادی‌ترین ارزش‌های اخلاقی را در بین مردم جهان تخریب کنند. در سال‌های اخیر نیز هالیوود با به استهزاء گرفتن مقدسات مسلمانان سعی داشته ذهن و باورهای جوانان آزادی‌خواه را به انحراف سوق دهد.
بر این اساس بود که جمعی از جوانان انقلابی و تشنه حقیقت که دغدغه‌ای جز ظلم‌ستیزی ندارند بر آن شدند تا با اهدای جایزه تحقیرآمیز باروت خیس، به دشمنان کوردل و ضدحقیقت، از زاویه‌ای دیگر جنایت‌های سلطه‌گران را بازخوانی و از اهداف پشت پرده آنها رمزگشایی کنند. جریان مردمی باروت خیس با تکیه بر روشن‌بینی و آگاهی جوانان انقلابی تلاش می‌کند دروغگویی‌های استکبار را برای مردم دنیا افشا کند و به آنها بفهماند که مؤمنان و آزادی‌خواهان، آنان را به طور دقیق رصد و رفتارشان را تعقیب می‌کنند و از ترفندهای مزورانه آنها کاملاً آگاه هستند.
گرچه انتظار می‌رفت که دستگاه‌های فرهنگی کشور به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر توهین‌هایی که به مقدسات مسلمانان روا شد، ساکت ننشینند و مواضع شفاف خود را اعلام کنند، اما جای تعجب است که نه تنها تاکنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته، بلکه مطالبه تعدادی از جوانان انقلابی برای حمایت از این جشنواره را نیز بی‌پاسخ گذاشته‌اند.
بنابراین با توجه به بررسی عملکرد بسیج در حمایت از این گونه جریان‌های مردمی و خودجوش و پشتیبانی حضرت‌عالی از این جریان مردمی مؤثر در سال‌های گذشته، درخواست داریم امسال نیز با حمایت‌های معنوی، در اجرای برگزاری جشنواره بین‌المللی باروت خیس که قرار است در نیمه دوم اسفندماه برگزار شود، ما را یاری کنید.»
سیدمحمدیاشار نادری
دبیر ستاد مردمی جایزه بین‌المللی باروت خیس
بنا بر این گزارش، پیش‌تر جشنواره مردمی باروت خیس طی نگارش نامه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم خواسته بود که از این جشنواره انقلابی حمایت کند و در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، بخشی تشریفاتی را به عنوان جایزه باروت خیس مورد نظر قرار دهد و هر ساله این جایزه از طریق جشنواره فجر معرفی شود، اما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها به بایگانی کردن نامه اکتفا کرده بود.

captcha