تبدیل مساجد به پایگاه مهندسی فرهنگی
کد خبر: 3253946
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
حجت‌الاسلام پروین خواستار شد:

تبدیل مساجد به پایگاه مهندسی فرهنگی

کانون خبرنگاران نبأ/ مجتبی بینایی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشاگرد گفت: مساجد با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و با حضور روحانیت باید به پایگاه مهندسی فرهنگی تبدیل شود و دشمن با اتخاذ شیوه‌های جدید فرهنگی دنبال تخریب مساجد است.

حجت‌الاسلام پروین، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشاگرد در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا گفت: مساجد مهم‌ترین پایگاه فرهنگی اسلام و قرآن است زیرا بر پایه تقوا استوار شده و به هیچ گروه و احزاب وابسته نیست. مسجد در صدر اسلام و نیز در طول دوران مبارزات انقلابی ایران همواره محور و کانون تلاش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بوده و تحولات عظیم و بزرگی را در جامعه اسلامی به همراه داشته است. جامعه اسلامی از برکات همین مساجد است که توانسته در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان بازوی محکمی باشد.

وی افزود: مساجد با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و با حضور روحانیت باید به پایگاه مهندسی فرهنگی تبدیل شود و دشمن با اتخاذ شیوه‌های جدید فرهنگی دنبال تخریب مساجد است. لذا مقابله با این مجموعه پنهان که توسط دشمن طراحی شده است تنها راه مبارزه با این ترفند دشمن پایگاه فرهنگی مسجد با حفظ وحدت و انسجام ملی و شناخت تهدید نرم می‌توان مبارزه کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشاگرد تأکید کرد: برخی اوقات ممکن است که فرد از نظر تخصص و دانش از درجه بالایی برخوردار باشد ولی به دلیل جدایی از مسجد و نداشتن بهره فرهنگی و مذهبی دچار اشتباه شده و به جامعه خسارت وارد کند که یقینا پیوند بیشتر با مسجد می‌تواند ضعف را برطرف کند.

captcha