دوره پودمانی ارتقاء سطح معلومات قرآنی مربیان قرآن در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3309998
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

دوره پودمانی ارتقاء سطح معلومات قرآنی مربیان قرآن در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره پودمانی ارتقاء سطح معلومات قرآنی مربیان قرآن در زنجان،گفت:این دوره از ۸ خرداد۹۴ در بین مربیان قرآن استان آغاز شده است.

سیداسماعیل حسینی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به برگزاری دوره پودمانی «ارتقاء سطح معلومات قرآنی مربیان قرآن» در زنجان، اظهار کرد: این دوره از 8 خرداد آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت. هفته نخست آموزش‌ها به روش‌های تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن‌کریم و فن کلاس‌داری اختصاص داشت که داوود تک فلاح از اساتید برجسته کشوری اداره‌ی این جلسه را برعهده داشتند.
مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان ادامه داد: همچنین در هفته نخست، روش‌های تدریس و فن کلاس‌داری دوره تجوید و مفاهیم برگزار شد که مجید زکی‌لو، از اساتید برجسته کشوری مدرس این دوره بودند.
حسینی عنوان کرد: در هفته دوم آموزش‌ها، روش‌های تدریس و فن کلاس‌داری صوت و لحن و زیباخوانی قرآن‌کریم توسط محمود رنگرز از قاریان بین‌المللی استان به مربیان آموزش داده‌می‌شود.در هفته سوم نیز باحضور استاد یاری‌گل آخرین روش‌ها و استانداردهای تجوید به مخاطبان عرضه می‌شود. مربیانی که امکان شرکت در دوره حضوری«ارتقاء سطح معلومات قرآنی مربیان قرآن» حضور نداشتند،می‌توانند به صورت مکاتبه‌ای از محتوای این دوره‌ها بهره‌مند شوند.

captcha