برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت جوانان سبب ارتقاء سطح معرفتی آنان می‌شود
کد خبر: 3314184
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
امامی‌پور:

برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت جوانان سبب ارتقاء سطح معرفتی آنان می‌شود

گروه اجتماعی:معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ابهر با بیان اینکه تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تابستان بهترین فرصت برای بهره‌مندی جوانان از آموزه‌های دینی و مذهبی است،گفت: برنامه‌ریزی صحیح در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان سبب ارتقاء سطح معرفتی ومعارفی آنان می‌شود.

محمدرضا امامی‌پور،معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ابهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان،با اشره به اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع  متبرکه ابهر در طول ماه رمضان،اظهار کرد:این طرح با هدف تقویت باورها و اعتقادات و ایجاد فضای معنوی شکل گرفته است که در امامزاده‌ یعقوب(ع)،اسحاق(ع)،زیدالکبیر(ع)،محمد(ع)،اسماعیل(ع) و طیب(ع)برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از اهداف اجرای طرح ضیافت الهی است، تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم را ازجمله برنامه‌های اجرایی اوقاف در ماه رمضان در قالب طرح ضیافت الهی خواهد بود.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ابهر،گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان، تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه برای نسل جوان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه، اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش، از اهداف طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان امسال است.
امامی‌پور با بیان اینکه تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تابستان بهترین فرصت برای بهره‌مندی جوانان از آموزه‌های دینی و مذهبی است،عنوان کرد: برنامه‌ریزی صحیح در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان سبب جهت‌دهی و ارتقاء سطح معرفتی، معارفی، حرکت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی آنان می‌شود.
وی در پایان یادآورشد: جلسات تفسیر قرآن کریم از سوی ائمه جماعات و اساتید تفسیر ابهر  در طول ماه مبار ک رمضان در بقا نتبرکه شاخص برگزار می‌شود.

captcha