بصیرت مهمترین ابزار تکامل فکری و عقیدتی یک بسیجی است
کد خبر: 3314475
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
اسلامی:

بصیرت مهمترین ابزار تکامل فکری و عقیدتی یک بسیجی است

گروه سیاسی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: بصیرت مهمترین ابزار تکامل فکری و عقیدتی یک بسیجی است و بسیجی باید با بهره‌گیری از فرمایشات مقتدای خویش آگاه به شرایط زمان و امام‌شناس عصر خود باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، علی اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک دیروز، 24 خرداد‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: گارگاه آموزشی توجیهی تعداد ۷۷ حلقه صالحین سرگروه‌های حوزه مقاومت بسیج حضرت صاحب‌‌الزمان(عج) پالور بخش بمانی شهرستان در سالن اجتماعات حوزه با حضور یکی از اساتید برجسته و نمونه طرح شجره طیبه صالحین بسیج برگزار شد.

اسلامی افزود: اجرای سیاست‌های طرح عظیم و ارزشمند و بزرگ طرح شجره طیبه صالحین بسیج یکی از مهمترین رویکردهای نیروی مقاومت بسیج در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در میان بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اظهار کرد: مهمترین جایگاه طرح شجره طیبه صالحین بسیج امروز در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برای بصیرت‌افزایی، افزایش آگاهی دینی و اعتقادی، تربیتی، اخلاقی و معرفتی و اصول و مبانی قرآنی و اسلامی و بهره‌مندی از فرمایشات مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در زمینه‌های مختلف زندگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اذعان کرد: بصیرت مهمترین ابزار تکامل فکری و عقیدتی یک بسیجی باید باشد و بسیجی باید با بهره‌گیری از فرمایشات مقتدای خویش آگاه به شرایط زمان و امام‌شناس عصر خود باشد تا در فتنه‌ها و حیله‌های دشمنان راه هدایت و مسیر مستقیم خویش گمراه نباشد.

اسلامی اضافه کرد: زمینه‌سازی برای رشد آگاهانه و شکوفایی استعدادهای انسان در مسیر تکامل است و معرفت و آگاهی به تمام معارف اسلامی در مسیر تکامل علمی و عملی انسان است.

captcha