تبلیغات اسلامی مهمترین دستگاه فرهنگی در مقابله با تهاجم نرم دشمنان است
کد خبر: 3316548
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

تبلیغات اسلامی مهمترین دستگاه فرهنگی در مقابله با تهاجم نرم دشمنان است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مهمترین دستگاه فرهنگی در مقابله با تهاجم نرم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام حمید غلام‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی جاسک روز شنبه، 30 خردادماه طی نشستی با کارکنان، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان و با تأکید بر اینکه مهمترین عامل هدایت و سعادت بشر تبلیغ دین و ارزش‌های آن است، گفت: نمود و تبلیغ در دین مقدس اسلام چند ویژگی دارد که دراین راستا ایجاد زمینه مناسب برای اقامه شعائر دینی و اسلامی یکی از این امتیازات است و اگر بخواهیم حراست و حفاظت از ساختارها و مفاهیم دین و ترویج آن در زندگی فردی و اجتماعی داشته باشیم باید به امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی توجه کنیم.
وی افزود: تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی نشان از هوشمندی، درایت و آینده‌نگری و لزوم برنامه‌ریزی صحیح در راستای تبلیغ آموزه‌های دین مبین اسلام است که در اندیشه این امام خمینی(ره) متبلور شد.
غلام‌پور با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تبلیغ و تبلیغات رأس کلی امور است، عنوان کرد: همواره نگاه، استراتژی و اندیشه والای امام(ره) راهگشای انقلاب بوده و با توجه به احساس وجود مداوم توطئه‌های دشمن علیه این انقلاب بنابر تدبیر امام(ره) سازمان تبلیغات اسلامی تأسیس و از بدنه حاکمیتی و دولت برای حضور بیشتر مردم جدا شد.
وی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن سرمایه‌های انسانی و معنوی مختلف و ارتباط با تشکل‌ها و نهادها و حرکت‌های تبلیغی و ترویجی مناسب می‌تواند بستر تحول همه‌جانبه را در جامعه فراهم کند چراکه سازمان تبلیغات اسلامی مروج آرمان‌های فرهنگی و دینی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در پایان با بیان اینکه اهمیت تبلیغ و اطلاع‌‌رسانی بر کسی پوشیده نیست و در نظام اسلامی یکی از رسالت‌های عظیم انبیای الهی فعالیت در این عرصه بوده است، بیان کرد: بدون استفاده از اهرم تبلیغ زمینه برای تحقق اهداف توحیدی و دینی به هیچ‌وجه امکا‌ن‌پذیر نیست و اگر به دنبال هدایت و سعادت بشری هستیم باید تبلیغ به‌عنوان زیرساخت امور و اولویت های نخست مورد توجه قرار گیرد.

captcha