آموزش‌ مربیان و مدیران قرآنی؛ دستور کار مؤسسه مجمع خیّرین قرآن و عترت اصفهان
کد خبر: 3316750
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
قاسمی:

آموزش‌ مربیان و مدیران قرآنی؛ دستور کار مؤسسه مجمع خیّرین قرآن و عترت اصفهان

گروه اجتماعی: مدیرعامل مؤسسه مجمع خیّرین قرآن و عترت استان اصفهان گفت: ارائه آموزش‌های کاربردی ویژه مدیران و مربیان مؤسسات و مراکز قرآنی کشور در دستور کار این مؤسسه است.

احمد قاسمی، مدیرعامل مؤسسه مجمع خیّرین قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: مؤسسه مجمع خیّرین قرآن و عترت استان اصفهان در سال 92 به‌منظور ارائه آموزش‌های کاربردی به مربیان و مدیران قرآنی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: ارائه سبک‌های نوین آموزشی در زمینه‌های قرآنی، افزایش سطح محتوا و کیفت  فعالیت مربیان در زمینه‌های مختلف حفظ و قرائت قرآن و همچنین، افزایش سطح ارتقای روش‌های مدیریتی از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی این مؤسسه با شعار و رویکرد توان‌افزایی و گردشگری قرآنی برگزار می‌شود، افزود: مدیران و مربیان مؤسسات و مراکز قرآنی کشور به‌مدت سه روز در کلاس‌های آموزشی در اصفهان حضور پیدا می‌کنند و از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل مؤسسه مجمع خیّرین قرآن و عترت استان اصفهان بیان کرد: مربیان و مدیران مؤسسات و مراکز قرآنی شرکت‌کننده در این دوره‌های آموزشی از مکان‌های مذهبی، گردشگری، تفریحی و تاریخی اصفهان نیز بازدید می‌کنند که در این بازدیدها کارشناسان مربوطه توضیحات تخصصی لازم را در رابطه با مکان مورد بازدید، ارائه می‌دهند.

قاسمی بیان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح مربیان مؤسسات و مراکز قرآنی در قالب 30 دوره در کلاس‌های آموزشی در اصفهان شرکت کردند.

وی افزود: مرحله دوم اجرای این دوره‌های آموزشی، ویژه مدیران مؤسسات و مراکز قرآنی کشور است که انتظار می‌رود، مدیران یک هزار موسسه قرآنی  از تمامی استان‌های کشور در این دوره‌ها شرکت کنند.

قاسمی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی این مرکز توسط اساتید مجرب قرآنی در استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: بیش از 90 درصد شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی از نوع برگزاری این دوره‌ها  ابراز رضایت کرده‌اند.

مدیرعامل مؤسسه مجمع خیّرین قرآن و عترت استان اصفهان گفت: تمامی منابع مالی این مؤسسه از طریق کمک خیّرین و دوستداران به قرآن تأمین می‌شود که انتظار داریم در آینده نیز خیّران استان به این مؤسسه توجه بیشتری کنند.

captcha