مهمترین اهداف دشمنان ایران اسلامی آلوده شدن آینده‌سازان کشور به اعتیاد است
کد خبر: 3320739
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
فرمانده سپاه حاجی‌آباد:

مهمترین اهداف دشمنان ایران اسلامی آلوده شدن آینده‌سازان کشور به اعتیاد است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه حاجی‌آباد گفت: آلوده شدن جوانان و آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتیاد یکی از مهمترین اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی است زیرا آن‌ها نمی‌توانند درخشش جوانان، فرهیختگان و نخبگان ایران را در جهان ببینند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، سرگرد حجت امیری‌کیا، فرمانده سپاه حاجی‌آباد دیروز، 7 تیرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی و براندازی این نظام الهی با روی آوردن به جنگ نرم تلاش دارد با رواج اعتیاد و ابتذال در بین جوانان به اهداف شوم خود دست یابد.
امیری‌کیا افزود: امروز مواد مخدر از شکل سنتی به صنعتی تغییر یافته و به‌راحتی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد از این رو باید با همکاری و همیاری همه نهاد‌ها به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به مقابله و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز بپردازیم.
وی با بیان اینکه همسویی و شناخت خانواده از فرزند یا عضو این مجموعه عامل مهمی در راه پیشگیری و نجات از دام اعتیاد است، ادامه داد: امروز آموزش نیاز اصلی خانواده‌ها است تا به واسطه این آموزش آثار منفی این دشمن خطرناک و بلای خانمان سوز روشن شده و مشکل اعتیاد از جامعه رخت بربندد.
امیری‌کیا از اعتیاد به‌عنوان پنجمین دغدغه دنیای امروز نام برده می‌شود و در این بین ایران اسلامی تلاش دارد با برنامه‌ریزی مناسب زمینه ریشه‌کنی این بلای خانمان سوز را از کشور فراهم کند.
وی افزود: مهمترین رکن مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد است و این پیشگیری باید از کانون گرم خانواده که تأثیرگذارترین نهاد در این امر است، آغاز شود.
فرمانده سپاه حاجی‌آباد اظهار کرد: همکاری هر چه بیشتر نهاد‌های آموزشی چون مدارس و دانشگاه‌ها با نهاد خانواده برای پیشگیری از روی آوردن جوانان به اعتیاد می‌تواند زمینه پیشگیری از اعتیاد را فراهم کند.

captcha