کتب مرجع حوزه‌های علمیه در نمایشگاه قرآن فارس ارائه می‌شود
کد خبر: 3324103
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

کتب مرجع حوزه‌های علمیه در نمایشگاه قرآن فارس ارائه می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: در غرفه مؤسسه فرهنگی ـ مذهبی «ندای غدیر» نمایشگاه قرآن فارس که تنها نمایندگی حوزه علمیه قم برای نشر کتاب‌های مرجع حوزه‌های علمیه در منطقه جنوب کشور است، این کتب با تخفیف ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

محمدعلی محسن‌زاده، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مذهبی «ندای غدیر» در حاشیه برپایی هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به تشریح محصولات و خدمات ارائه شده در غرفه خود در این نمایشگاه پرداخت و گفت: در این غرفه محصولات فرهنگی ـ مذهبی اعم از کتاب، ادعیه، محصولات فکری و غیره برای تمام سنین ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه این مؤسسه تنها نمایندگی حوزه علمیه قم برای نشر کتاب‌های مرجع حوزه‌های علمیه در منطقه جنوب کشور است، افزود: تمام طلاب حوزه‌های علمیه برای تهیه کتب درسی خود یا باید به ما مراجعه کرده و یا از خود حوزه‌های خود این کتاب‌ها را تهیه کنند.
محسن‌زاده عنوان کرد: در این غرفه علاوه بر کتاب‌های قرآن و ادعیه و محصولات فکری، یکسری بازی‌های یارانه‌ای ایرانی ـ اسلامی و همچنین لوازم ترویج سبک زندگی اسلامی ارائه می‌شود.
مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مذهبی «ندای غدیر» با اشاره به قرآن‌های ارائه شده در این غرفه گفت: در اینجا چند نمونه قرآن ارائه می‌شود یک نمونه قرآن برای مساجد است که برای آن‌ها تخفیف عمده 40 درصدی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برخی از قرآن‌های دیگر قرآن‌های نفیس و مجلسی است که کاملاً از جنس چرم و یا ترمه هستند و جنس کاغذ آن‌ها نیز از کاغذ گلاسه تهیه شده است.
محسن‌زاده بیان کرد: همچنین مفاتیح نیز چند نمونه مجلسی و کتابخانه‌ای ارائه کرده‌ایم که برای پخش عمده برای مساجد 30 تا 35 درصد تخفیف خورده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مذهبی «ندای غدیر» در پایان خاطرنشان کرد: برای طلابی که بخواهند در این نمایشگاه کتب درسی خود را تهیه کنند، نیز تخفیف 10 درصدی ارائه می‌دهیم.

captcha