اجرای کمپین «چرا اسلام؟» در ۱۴ ایالت آمریکا
کد خبر: 3326923
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

اجرای کمپین «چرا اسلام؟» در ۱۴ ایالت آمریکا

بین‌الملل: «آیوا» یکی از ۱۴ ایالتی است که کمپین «چرا اسلام؟» در آن به اجرا در آمده و تا اینجا ۴ بیلبورد با هدف کاهش نفرت و بی‌اعتمادی و ترویج همزیستی مسالمت‌آمیز در شهرهای این ایالت نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از رادیو آیوا، «جواد احمد»، ناظر خط تلفن مستقیم و رایگان کمپین «چرا اسلام؟» است که در نیوجرسی واقع شده است و به پرسش‌های مردم در مورد دین اسلام و پیروان آن پاسخ می‌دهد.
احمد می‌گوید: کل هدف این کمپین ارائه اطلاعات در مورد اسلام به همه شهروندان آمریکایی و همچنین اهدای نسخه‌های رایگان قرآن کریم به آن‌ها برای استخراج اطلاعات به صورت مستقیم از خود قرآن است.
یکی از این بیلبوردهای نصب شده در خیابانی در آیوا علاوه بر ارائه شماره مستقیم دریافت اطلاعات در مورد اسلام و نیز ارائه آدرس سایت «چرا اسلام؟» به نشانی whyislam.org، عنوان می‌کند که محمد(ص) به صلح، عدالت اجتماعی و حقوق بانوان معتقد بود.
این بیلبورد که در کنار یکی از خروجی‌های اصلی شهر «دموین» آیوا نصب شده توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
جواد احمد می‌گوید: ما تماس‌های زیادی از آیوا داریم که باعث شگفتی ما شده است. انتظار چنین پاسخ خوبی از یکی از ایالت‌های غرب میانه که کمتر برای اسلام و مسلمانان شناخته شده است، نداشتیم و بسیار خوشحالیم که چنین پاسخی از آیوایی‌ها گرفتیم.
وی عنوان کرد: این کمپین با هدف متقاعدکردن مردم برای پیوستن به دین اسلام نیست، بلکه تنها هدف ما افزایش آگاهی‌ها در مورد اسلام و مسلمانان و از بین بردن تصورات متعصبانه در مورد اسلام است.
به گفته رادیو آیوا، حدود 7 میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند که از این میان شماری در ایالت آیوا هستند که چندین مرکز اسلامی و مسجد نیز در شهرهای مختلف این ایالت دارند.

captcha