برگزیدگان هشتمین جشنواره شعر «موسم گل» معرفی می‌شوند
کد خبر: 3444159
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
با داوری نظری، قزوه و فیض؛

برگزیدگان هشتمین جشنواره شعر «موسم گل» معرفی می‌شوند

گروه ادب: هشتمین جشنواره شعر «موسم گل» ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه تهرانی با معرفی ۶۰ اثر برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدجواد ابراهیم‌پور، دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بیش از 1100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این میان 50 اثر به عنوان برگزیده و 10 کتاب به عنوان اثر برتر انتخاب خواهد شد.

وی هدف از این جشنواره را شناسایی و پروراندن استعدادهای ادبی دانش‌آموزان اعلام کرد و افزود: داوری آثار در دو مرحله مقدماتی و سه مرحله تخصصی انجام گرفته است که مرحله اول داوری تخصصی توسط طباطبایی و مرحله دوم داوری توسط عباس محمدی، محمد صمیمی و سجاد سامانی صورت گرفته که در این مرحله 50 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است.

دبیر جشنواره شعر «موسم گل» با بیان اینکه مرحله نهایی داوری روز شنبه، 16 آبان از ساعت 11 در حوزه هنری انجام می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله از میان 50 اثر برگزیده 10 اثر به عنوان اثر برتر انتخاب و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

وی افزود: داوران مرحله نهایی جشنواره را فاضل نظری، علیرضا قزوه، ناصر فیض و قادر طراوت‌پور به عهده دارند.

گفتنی است، اخبار تکمیلی و اسامی 10 شاعر برگزیده از طریق سایت جشنواره به نشانی http://www.musemegol.ir و کانال تلگرام مدرسه فرهنگ به نشانی https://telegram.me/farhangschool اعلام می‌شود.

captcha