بیدار کردن وجدان انسان‌ها مهمترین کار مبلّغان است
کد خبر: 3453789
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

بیدار کردن وجدان انسان‌ها مهمترین کار مبلّغان است

گروه اجتماعی: مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مهمترین کار مبلّغان زنده و بیدار کردن وجدان انسان‌ها است و بهترین سیستم هدایتی برای رسیدن به بندگی خدا، عقل و قرآن و عترت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی محبی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند سه‌شنبه، 26 آبان‌ماه در نشست با شخصیت‌های تأثیرگذار در حوزه فرهنگی دینی، اظهار کرد: طبق قرآن اگر انسان یک نفر را بتواند زنده کند گویا تمام عالم را زنده کرده است، کار مبلغان زنده و بیدارکردن وجدان انسان‌ها است.

وی افزود: شاید سربازی امام زمان(ع) یکی از بهترین وادی‌هایی است که انسان بتواند سعادتمند دنیا و آخرت باشد و دیگران را نیز سعادتمند دنیا و آخرت کند، ولی اگر انسان قدر این وادی را نداند ممکن است هم خودش خسرالدنیا والآخره شود و هم دیگران را خسرالدنیا والآخره کند.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف در مسیر سربازی امام زمان(ع) این است که بنده خدا شویم و بنده خدا درست کنیم، بیان کرد: بندگی خدا آزادی و بندگی غیر خدا اسارت است.

محبی با بیان اینکه بهترین سیستم هدایتی برای رسیدن به بندگی خدا، عقل و قرآن و عترت است، تصریح کرد: برای موفقیت در این مسیر باید برنامه‌ریزی داشت و مواردی مانند پیش‌مطالعه، تمرکز، مطالعه مستمر، خلاصه‌برداری و تدریس را مورد توجه قرار دهیم.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در پایان عنوان کرد: مبلّغان و بانوان مداح باید برنامه‌ریزی مطالعاتی، معنوی، تفریح و نشاط، خواب و خوراک و بهداشت داشته باشند.

captcha