خیمه اسلام در دهه فجر بنا نهاده شده است
کد خبر: 3471965
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

خیمه اسلام در دهه فجر بنا نهاده شده است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه خیمه اسلام در دهه فجر بنا نهاده شده است، گفت: اسلام قله‌ای دارد و آن در دهه فجر اتفاق افتاده که دستاورد معنوی انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، شامگاه یکشنبه، یازدهم بهمن ماه در دیدار اعضای جامعه قرآنی و تشکل‌های دینی با نماینده ولی‌ فقیه، اظهار کرد: امروز عظمت و فراگیری اسلام از دستاوردهای امام خمینی(ره) است و در شب دوازدهم سال 1357 از شهرهای مختلف روحانیون و هیئتی‌ها برای استقبال از امام خمینی(ره) رهسپار پایتخت شدند.

وی با اشاره پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اگر بگوییم طلوع اسلام در دهه فجر اتفاق افتاد، سخن بی‌معنایی نگفتیم؛ خاستگاه اسلام در دهه فجر است زیرا رهایی ملت ایران از یوغ ظلم و بی‌عدالتی رخ داده است.

دشتکی بیان کرد: دهه فجر جداکننده تاریخ قبل و بعد از انقلاب است چراکه تاریخ قبل از انقلاب سراسر بی‌عدالتی و ظلم است که حاکمان خودشان را غالب و مردم را مغلوب خود می‎پنداشتند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت سرنوشت به دست خود ملت سپرده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد:  خیمه اسلام در دهه فجر بنا نهاده شده است و اسلام قله‌ای دارد و آن در دهه فجر اتفاق افتاده که دستاورد معنوی انقلاب است؛ احیای اسلام، اجرای احکام الهی، کفرستیزی، استقلال، خودباوری و غیره دستاوردهای این انقلاب و نظام برای ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان است.

یادآور می‌شود، در این مراسم از قاری برجسته و صاحب عنوان کشوری همدان، مهدی ساعد که موفق به کسب رتبه دوم مسابقات قرآن اوقاف کشور شده است تقدیر به عمل آمد.
captcha