همایش تکریم چهره‌های قرآنی همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3499390
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
در آستانه نیمه شعبان؛

همایش تکریم چهره‌های قرآنی همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری از برگزاری همایش تکریم چهره‌های قرآنی همدان با حضور مسئولین کشوری و استانی خبر داد و افزود: این مراسم در آستانه نیمه شعبان و در روز پنج‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در سالن ابن‌سینا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، علی‌محمد صیادی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، در گفت‌وگویی اظهار کرد: همایش تکریم چهره‌های قرآنی همدان در آستانه نیمه شعبان و در روز پنج‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در سالن ابن‌سینا برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و تکلیف مدارانه فعالین عرصه قرآنی استان برگزار می‌شود، افزود: در این همایش که سومین دوره تکریم و تجلیل از چهره‌های قرآنی استان است رئیس و معاونین سازمان دارالقرآن الکریم کشور، «عباس سلیمی» استاد و پیشکسوت قرآنی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف و تشکل‌ها و نهادهای قرآنی حضور خواهند داشت.
مدیر روابط عمومی ادارهکل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: در این دوره ۳۵ نفر از چهرههای شاخص و برگزیده قرآنی در حوزههای مختلف از جمله اساتید، معلمین، مدیران موسسات و خانه‌های قرآن، حافظان، مترجمین، قاریان، مفسرین، کارشناسان و خبرنگاران حوزه قرآن م تقدیر می‌شوند.
صیادی با بیان اینکه این همایش از ساعت 15 روز پنج‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات ابن‌سینا واقع در تپه مصلی همدان برگزار می‌شود، گفت: از کلیه فعالین قرآنی استان جهت حضور در این مراسم نورانی دعوت به عمل می‌آید.
captcha