دشمن از الگو شدن ایران به عنوان قدرت برتر جهان هراس دارد
کد خبر: 3532647
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
عباسی:

دشمن از الگو شدن ایران به عنوان قدرت برتر جهان هراس دارد

گروه اجتماعی: نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: دشمن از الگو شدن ایران در دنیا به عنوان قدرت برتر جهان بدون تکیه و وابستگی به کشورهای غربی هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اسدالله عباسی، نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 2 مهر در یادواره شهدای قاسم‌آباد سفلی شهرستان چابکسر و شهدای مدافع حرم گیلان که در مسجد شهدای این روستا برگزار شد، اظهار کرد: جوانان مومن و فداکار ما در دوران  هشت سال دفاع مقدس برای دفاع کشور در برابر متجاوزان به این آب و خاک به میدان نبرد رفته و از جان خود گذشتند و استقلال را به ملت ایران هدیه کردند.

وی افزود: شهدا به تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت آموختند و در عمل آن را به اثبات رساندند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به بحث شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: حضرت زینب(س) نماد مقاومت و ایستادگی بود و توانست پس از واقعه کربلا جنایت حکام زور را بر ملا و مظلومیت خاندان اهل بیت(ع) را به مردم بیان کند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) بود که مسیر را نشان داد، افزود: امروز جوانان ما برای دفاع از دین و اسلام سر از پا نمی‌شناسند و توانستند جنگ با ظالم را به خارج از مرزها بکشانند.

عباسی دشمن‌شناسی و امام‌شناسی را مهم خواند و بیان کرد: اعتقاد به فرهنگ شهادت با الگوگیری از امام حسین(ع) اعتقاد به امامت و ولایت از عوامل شکست دشمنان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ‌های متفاوت دشمن با ایران پس از جنگ هشت ساله، اظهار کرد: مبارزه بیولوژیک علیه محصولات کشاورزی داخلی برای وابسته کردن کشور به واردات، جذب نخبگان و دانشمندان ایرانی در راستای استحاله فرهنگی و… نمونه‌ای از برنامه‌ریزی استکبار علیه جمهوری اسلامی است.

این مسئول به اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون‌رفت کشور از مشکلات کنونی اشاره کرد و گفت: دولت و مجلس باید بتوانند با تکیه به داشته‌های داخلی اقتصاد کشور را مقاوم و محکم کنند تا در مقابل تهدیدات دشمن بیمه باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن از الگو شدن ایران در دنیا به عنوان قدرت برتر جهان بدون تکیه و وابستگی به کشورهای غربی هراس دارد.

عباسی قدرت موشکی ایران را بازدارنده دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان ما در سوریه و عراق حضور دارند برای دفاع از اعتقادات، ولایت، امامت، آرمان‌های شهدا و امام شهدا است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفظ روحیه انقلابی و ایثارگری، خاطرنشان کرد: با شهدا و امام شهدا میثاق می‌بندیم که پرچم جمهوری اسلامی در کشور و منطقه برافراشته بماند.

وی با بیان اینکه تا آخرین نفس به ارزش‌های انقلاب پایبند هستیم، متذکر شد: هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کردیم تا اسلام، دین و ارزش‌ها زنده بمانند.

captcha