مردم انقلابی همدان بار دیگر حماسه دیگری خلق کردند
کد خبر: 3572909
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
امام جمعه همدان:

مردم انقلابی همدان بار دیگر حماسه دیگری خلق کردند

گروه سیاسی: نماینده‌ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری و حضور پرشکوه و گسترده مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با معرفت و انقلابی همدان بار دیگر حماسه دیگری خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی  امروز 22 بهمن در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه همدان و در جمع راهپیمایان و نمازگزاران؛ اظهار کرد: مقام معظم رهبری بار دیگر همدان را مورد تفقد و عنایت ویژه خود قرار دادند و ما نیز در پاسخ این لطف نامه تشکر به ایشان ارسال خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه همدان در زمان سفر مقام معظم رهبری به استان مصلی نداشت، افزود: در آن زمان با دستور مقام معظم رهبری تصمیم گرفته شد مصلایی برای همدان احداث شود که تپه مصلی با موقعیت بسیار استراتژیک و در قلب شهر تصرف شد.
طه‌محمدی با اشاره به اینکه برای احداث این مصلی ظرفیت حضور ۴۵ هزار نفر درنظر گرفته شد، بیان کرد: تا کنون ۱۵ میلیارد تومان در احداث مصلی هزینه شده است و در حال حاضر ۴ میلیارد تومان به پیمانکار این پروژه بدهکار هستیم.
امام جمعه همدان با بیان اینکه در احداث مصلی تا کنون کمک مردمی جمع‌آوری نشده است، عنوان کرد: اگر خیرین و مردم همدان کمک کنند نسل‌های بعدی نیز از این مصلی بهره‌مند خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه ما هنوز انقلاب و امام(ره) را آنگونه که باید نشناخته‌ایم، تصریح کرد: اگر آنچنان که می‌بایست امام(ره) و انقلاب با عظمت را شناخته بودیم، بسیاری از مشکلات به وجود نمی‌آمد.
طه‌محمدی با بیان اینکه به گفته امام راحل(ره) انقلاب ما انفجار نور بود، گفت: در دنیا فراوان انفجار رخ می‌دهد اما همه ویرانگر و ظلم بوده اما انفجار نور در ایران سعادت و نجات انسانهاست.
امام جمعه همدان یادآور شد: عالم از نور و ظلمت مادی و معنوی شکل گرفته است به طوریکه یک سلسله کارهای خوب و خداپسند مطابق با فطرت انسان در این عالم شکل می‌گیرد و یک سلسله کارهای زشت و زیانبار که نه عقل و نه خدا می‌پسندد که ظلمت و تاریکی است.
وی ادامه داد: شکی نیست که حوادثی که در طول انقلاب ایران رخ داده و ظلمی که قدرت‌های شیطانی در حق ایران اسلامی کرده، بدترین ظلمات است.
طه‌محمدی عنوان کرد: ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا گفته که ۶ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه جنگ شد درحالیکه درون کشور مشکلات زیادی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه جنگ‌های جهانی و جنایت‌های آمریکا در نقاط مختلف جهان همگی ظلمت است، افزود: کره زمین غرق در ظلمات، شرک و نفاق است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از آخوندهای درباری آل سعود ناراحت هستند که چرا جوانان سنی به انقلاب اسلامی ایران روی می‌آورند.
captcha