خدمات و مبارزات آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی فراموش‌ ناشدنی است
کد خبر: 3575213
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

خدمات و مبارزات آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی فراموش‌ ناشدنی است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان گفت: خدمات و مبارزات آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی فراموش‌ ناشدنی است و هوش و استعداد ایشان نیز در دوران طلبگی زبانزد همه بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان امروز پنج‌شنبه، 28 بهمن در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اگر این حکومت بزرگ اسلامی با این امنیت پایدار توانسته است نامی را در دنیای کنونی برای خود رقم بزند به واسطه رشادت‌های این شخصیت بزرگ و یارانش می‌باشد.
وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از بهترین و وفادارترین کسانی بود که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در مبارزات خستگی‌ناپذیر حضور داشت و بعد از انقلاب در اوج دشمنی دشمنان انقلاب بارها مورد سوء قصد قرار گرفت اما همیشه به پای انقلاب ایستادند و هرگز نگذاشتند دشمن کار خود را ادامه دهد.
امام جمعه منوجان اظهارکرد: خدمات و مبارزات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فراموش ‌ناشدنی است و هوش و استعداد ایشان نیز در دوران طلبگی زبانزد همه بود.
وی گفت: ما اوایل انقلاب مشکلات عدیده‌ای داشتیم و این امنیت با مدیریت و برکت مؤمنان و کسانی همچون هاشمی که عهد و پیمانی با خدای خود بستند و نسبت به نظام صادق بودند پا برجا ماند.
امام جمعه منوجان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما عهد و رفاقتی که در بین‌الحرمین با مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسته بودیم هرگز در این مدت از بین نرفت و هیچ کس نمی‌تواند جای این عالم ربانی را در انقلاب اسلامی پر کند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تفرقه بین ملت ایران هستند افزود: راه وحدت تنها راه نجات ملت اسلامی است و مردم با حضور پرشور خود در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی اتحاد خود را به دشمنان نشان دادند.
فلاحی، فرماندار منوجان هم در ادامه این مراسم گفت: خصوصیات آیت‌الله هاشمی برکسی پوشیده نیست و ایشان یار امام و مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: مرحوم هاشمی رفسنجانی آن روزها در کنار امام(ره) روزهای سختی را پشت سر گذاشت و یک مجاهد غریب در آنها روزها بود که همواره الگوی جوانان ما در تمامی عرصه‌هاست.
captcha