برپایی۱۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در لرستان
کد خبر: 3582141
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
محمدی‎فارسانی خبرداد:

برپایی۱۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در لرستان

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد لرستان از برپایی ۱۲۰ پایگاه در سراسر استان لرستان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن نیکوکاری خبرداد.

جاسم محمدی‎فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و دعوت از مردم استان برای مشارکت در این جشن نیکوکاری، گفت: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست لرستان تعداد 120 پایگاه در سراسر استان لرستان برپا شده است.
وی با تاکید بر ضرورت  ترویج فرهنگ حسنه احسان و نیکوکاری و استمرار آن در جامعه، افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» از روز چهارشنبه، 18 اسفندماه در مدارس و از  روز پنج‌شنبه، 19 اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان‌ها و بخش‌ها آغاز می‎شود.
محمدی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری ‌شده تا قبل از پایان سال به دست نیازمندان می‌رسد کمااینکه سال گذشته 12 میلیارد و262 میلیون ریال از طریق جشن نیکوکاری جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا شد.
لازم به ذکر است، مردم نوع‌دوست علاوه بر کمک نقدی و غیر نقدی می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 8877066 و نیز سامانه امداد www.emdad.ir کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.
captcha