برنامه‌های اجرایی دهه کرامت در کردستان تشریح شد
کد خبر: 3591300
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

برنامه‌های اجرایی دهه کرامت در کردستان تشریح شد

گروه فرهنگی: نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان کردستان از اعلام برنامه‌های اجرایی دهه کرامت در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سامان احمدی، نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان کردستان امروز، 30 فروردین ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: طرح ملی رایحه رضوی به منظور گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی و جشنواره بین‌المللی حضرت رضا(ع) در طول سال از سال گذشته در سطح کشور شورع شده است که برای ترویج سبک زندگی اسلامی می‌تواند کار اثرگذاری باشد.  

وی با اشاره به همزمانی برنامه‌های اجرای دهه کرامت با نیمه شعبان افزود: امسال دهه کرامت از 12 اردیبهشت ماه شروع و تا 22 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان کردستان بیان کرد: در این ایام 21 برنامه ویژه در سطح استان کردستان برگزار می‌شود که امیدواریم همچون سال‌های گذشته مورد استقبال مردم استان کردستان قرار گیرد.

وی اعلام کرد: آیین افتتاح دهه فرهنگ رضوی با مراسم جشنی در سطح استان در 12 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و در روز 13اردیبهشت ماه  نشست تخصصی کمیته توانمندسازی بنیاد رضوی و شب شعر رضوی برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه رضوی در شهرستان‌های استان متراکم شده است، عنوان کرد: مولودخوانی رضوی با عنوان «هه تاو» در 14 اردیبهشت ماه در روستای کومائین از توابع موچش با حضور دراویش قادریه و نقشبندیه برگزار می‌شود.

وی از دیدار فعالان قرآنی با امام جمعه در شهر سنندج و برگزاری نشست صمیمی فعالان قرآنی سایر شهرستان‌ها با امامان جمعه در 15 اردیبهشت ماه خبر داد و بیان کرد: برگزاری اردوی جهادی کاروان ثامن الحجج از هاجره خاتون تا کوسه هجیج به مدت دو روز از دیگر برنامه های اجرایی در این دهه است.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان کردستان برگزاری جشن مولودخوانی رضوی، دیدار به نماینده ولی فقیه در استان کردستان، برگزاری جشنواره جوان رضوی، و ... را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت عنوان کرد.

captcha