سالمندان آسایشگاه کهریزک به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) رفتند
کد خبر: 3655012
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

سالمندان آسایشگاه کهریزک به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) رفتند

کانون خبرنگاران نبأ: در اولین روز از بهره‌برداری اتوبوس جدید ویژه معلولان و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک، جمعی از سالمندان ساکن در مجموعه به نیت تبرک، به زیارت بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفتند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در میان شور و شعف سالمندان و معلولان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، از اتوبوس ویژه ایاب و ذهاب این عزیزان با حضور اعضای هیئت مدیره و امناء این مؤسسه رونمایی شد.
در بخشی از این مراسم محمدرضا صوفی‌نژاد، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تشکر از هیئت مدیره مؤسسه که در تهیه این وسیله نقلیه همت والایی داشتند، اتوبوس جدید را هدیه‌ای بزرگ برای خانواده کهریزک دانست که از این پس در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.
صوفی‌نژاد همچنین خطاب به سالمندان و معلولان حاضر در این مراسم گفت: تمامی تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران کهریزک، برقراری رفاه و آسایش شما عزیزان است و نهایت دقت را داریم تا بهترین‌ها را برای زندگی شما که صاحبان و مالکان واقعی این خانه هستید، فراهم کنیم.
یادآور می‌شود، در اولین روز از بهره‌برداری از اتوبوس جدید، جمعی از سالمندان ساکن در مجموعه به نیت تبرک، به زیارت بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفتند.
مینا جعفری
captcha