نوسازی سالانه 200 هزار مسکن روستايي در کشور
کد خبر: 3656077
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

نوسازی سالانه 200 هزار مسکن روستايي در کشور

گروه اجتماعی: قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسکن انقلاب اسلامی سالانه ٢٠٠ هزار مسکن روستايي توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي در کشور نوسازي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلي رضايي، 
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسکن انقلاب اسلامی، صبح امروز اول آبان ماه در نشستي با نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری، از فعال بودن اجراي طرح هادي در کشور خبر داد و افزود: در ۵٠ درصد از روستاهاي چهارمحال و بختياري طرح هادي اجرا شده است. 
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسکن گفت: سالانه ٢٠٠ هزار مسکن روستايي توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي در کشور نوسازي مي‌شود. 
وي با اشاره به اهميت استفاده از خيرين مسکن ساز در کشور، اظهار کرد: اميد است با کمک خيرين و همراهي مسئولان در افزايش مسکن به ويژه در مناطق محروم اثرگذار باشيم. 
حجت الاسلام رضایی تصريح کرد: ٢٠٠ واحد مسکن در چهارمحال و بختیاری با کمک خيرين ساخته خواهد شد. 
وي اهميت به مسائل فرهنگي را مورد توجه بنياد مسکن دانست و گفت: سالانه دو دوره آموزشي در کشور برگزار مي‌شود که در افزايش انگيزه نيروها موثر بوده است. 
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسکن کار جهادي و حرکت جدي و اساسي در توسعه مسکن را هدف نيروهاي بنياد مسکن برشمرد. 
وي از اختصاص ١٠ هزار تن قير براي آسفالت روستايي خبر داد و تصريح کرد: اعتبارات اختصاص يافته توسط وزارت کشور به روستاها را در قالب امکانات جذب کرده‌ايم. 
حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: امکانات و تجهيزات با توجه به استعدادها و ظرفيت استان‌ها متفاوت است، لذا نقش مسئولان استاني در بهره گيري از اين امکانات پررنگ است.

captcha