گفتار و نوشتار استاد شفیعی‌کدکنی در کشور مرجع است
کد خبر: 3669043
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

گفتار و نوشتار استاد شفیعی‌کدکنی در کشور مرجع است

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان گفت: تسلط و تبهر استاد شفیعی کدکنی و گفتار و نوشتار در ادب فارسی و عربی و عرفان ایرانی در کشور مرجع است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیدعلی میرافضلی، مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان دیروز شنبه، 11 آذر در مراسم برپایی نمایشگاه کتاب مس در نشست ادبی و دیدار تصویری با استاد شفیعی‌کدکنی که از چهره‌های شاخص در حوزه ادبیات و پژوهش‌های ادبی و عرفانی در زمان حاضر است، گفت: ما در ادبیات امروز با یک چهره چندوجهی مواجه هستیم.
وی بیان کرد: کسی که علوم قدیم و جدید در حوزه ادبیات را به نیکویی می‌شناسد و در مورد متون کهن فارسی، متون عرفانی و ادبی به کار بسته و این دیدگاه‌ها را برای ما زنده و ملموس کرده است.
مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان افزود: استاد شفیعی‌کدکنی در کنار اینکه شاعر ارجمندی است و وجه بارز شخصیت او شاعربودنش است، شعر را بر همه کارهای دیگر اولویت می‌داند و شاهد آن آثاری است که از دهه 40 تا دهه ۹۰ منتشر شده و اثر ماندگار در ادبیات معاثر داشته است.
میرافضلی ادامه داد: در دهه ۵۰ اشعار این استاد ارجمند حرکت‌بخش بوده که بعد از ۴۰ سال ماندگاری یافته است و کسی به این  میزان تسلط و تبهر بر ادب فارسی و عربی و عرفان ایرانی در کشور ما وجود ندارد و گفتار و نوشتار این استاد در کشور مرجع است.
منبع: روابط عمومی مس منطقه کرمان
captcha