دستگیری دلال جابجایی عناصر داعش در لیبی
کد خبر: 3682147
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

دستگیری دلال جابجایی عناصر داعش در لیبی

گروه بین‌الملل: مرکز اطلاع رسانی عملیات «بنیان مرصوص» وابسته به دولت وفاق ملی لیبی از دستگیری یک مصری قاچاقچی عناصر داعش به خاک این کشور خبر داد.

دستگیری قاچاقچی عناصر داعش به لیبیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ مرکز اطلاع‌رسانی عملیات بنیان مرصوص در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «فیسبوک» نوشت: این فرد مصری‌تبار که در منطقه «بوهادی» لیبی دستگیر داشت  در  قاچاق عناصر داعش از شهر «سرت» به جنوب این کشور دست داشت.

بنابر این گزارش، پس از تحقیق و بررسی از این فرد مصری، وی به قاچاق عناصر وابسته به گروه تروریستی «داعش» به لیبی اعتراف کرد.

نیروهای تأمین امنیت شهر «سرت» در لیبی با همکاری و هماهنگی نیروهای امنیتی این کشور، این فرد مصری‌تبار را به جرم قاچاق افراد وابسته به داعش به خاک لیبی دستگیر کردند.

یادآور می‌شود، شورای ریاست‌جمهوری لیبی در اردیبهشت‌ماه سال 1395 از اجرای عملیات نظامی توسط نیروهای وابسته به بنیان مرصوص به منظور مقابله با گروهک تروریستی داعش در شهر «سِرت» لیبی خبر داده بود.

یادآور می‌شود، در اواخر اردیبهشت ماه سال 1394، نیروهای وابسته به داعش، توانستند فرودگاه شهر سِرت و نیروگاه حرارتی مجاور آن را به تصرف خود در آورند/.

captcha