نهمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی حلال در «پنانگ»
کد خبر: 3682568
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

نهمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی حلال در «پنانگ»

گروه بین‌الملل: نمایشگاه و همایش بین‌المللی حلال در پنانگ مالزی برای نهمین سال پیاپی 6 تا 8 بهمن ماه با شعار «نوآوری و خلاقیت» برگزار می‌شود.

 نهمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی حلال در «پنانگ» مالزی برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه The Star؛ در نمایشگاه حلال پنانگ بیش از 330 غرفه محصولات حلال میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود و پیش بینی می‌شود بیش از 40 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

در بخش همایش بین‌المللی حلال نیز رهبران دولتی و صنعتی، تکنوکرات‌ها، متخصصان حلال، تولیدکنندگان، خریداران، اساتید و پژوهشگران، رسانه‌ها، شرکت‌های حلال، قانونگذاران، سرمایه‌گذاران، بازرگانان و دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی حضور خواهند داشت.

اساتیدی از کشورهای مختلف نیز در مورد آخرین یافته‌ها و دستاوردها در عرصه حلال سخنرانی خواهند کرد.

پنجمین مسابقه چالش سرآشپز حلال بین‌المللی نیز در حاشیه همایش و نمایشگاه حلال برگزار خواهد شد و در آن متخصصان و دانشجویان در زمینه مهمانداری، گردشگری و آشپزی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و از سوی داوران مشهور بین‌المللی قضاوت خواهند شد.

این گردهمایی سه روزه با هدف معرفی آخرین پیشرفت‌ها در صنعت حلال و فراهم آوردن یک عرصه بین‌المللی برای جامعه جهانی حلال به منظور بررسی مسائل و چالش‌ها در این صنعت، توسعه روابط تجاری و دوستانه بین‌المللی در عرصه حلال و ایجاد شبکه‌هایی میان جوامع حلال برای تبادل ایده‌ها، اطلاعات و دانش برگزار خواهد شد/.

captcha