2 جزیره اندونزی در فهرست فروش سایتی آمریکایی
کد خبر: 3683673
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

2 جزیره اندونزی در فهرست فروش سایتی آمریکایی

تارنمای آمریکایی «جزیره شخصی آنلاین» نام 2 جزیره در شرق اندونزی را درفهرست جزایر جهان برای فروش گذاشته است.

2 جزیره اندونزی در فهرست فروش یک سایت آمریکایی/ عمومیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ایرنا از «جاکارتا پست»، جزیره «آجاب» در ایالت «جزایر ریائو» و جزیره «توجو اونا اونا» در ایالت «سولاوسی مرکزی» در شرق اندونزی از روز سه شنبه هفته گذشته در فهرست فروش این تارنما قرار گرفته اند.


تارنمای 'جزیره شخصی آنلاین' یک وبگاه خبری آمریکایی با 35 دفتر در سراسر جهان است که در مورد خرید و فروش جزایر خالی ازسکنه در نقاط مختلف دنیا فعال بوده ودفتر مرکزی آن در انتاریو کاناداست.


این تارنمای بین المللی بیش از 70 هزار نفر مشترک از کشورهای مختلف دارد.


طبق اطلاعات منتشر شده در تارنمای فروش جزیره، جزیره «آجاب» با قایق تنها حدود 20 دقیقه‌ با جزیره توریستی «بینتان» فاصله دارد و 3.3 میلیون دلار برای مالکیت قطعی به فروش می‌رسد.


همچنین این جزیره خالی از سکنه، دست نخورده، 30 هکتاری و دارای ساحلی با شن‌های سفید در تارنما توصیف شده است.با وجودیکه تا به حال ساخت و سازی در جزیره «آجاب» صورت نگرفته است اما طبق ادعای این تارنما، ساخت و ساز در آن مانعی ندارد.


جزیره «توجو اونا اونا» دیگر جزیره‌ای است که نام آن در لیست جزایر قابل خریداری به چشم می‌خورد، 1200 هکتار مساحت دارد و اطراف آن با مرجان‌های دریایی و آب شفاف، جای مناسبی برای غواصی تفریحی توصیف شده است.


آگهی فروش این دو جزیره اندونزیایی درحالی در این تارنما قرار گرفته که 'لوهوت پنجاهین 'وزیر ارشد هماهنگ کننده امور دریایی اندونزی در واکنش به این موضوع گفته است که دولت اندونزی در این خصوص تحقیق می کند.


طبق اعلام وزارت فعالیت‌های دریایی اندونزی، تعداد 17 هزار و 504 جزیره در حوزه دریایی این کشور ثبت شده است/.

captcha