نجفی برای خانواده‌های شهدای پلاسکو به رئیس جمهور نامه می‌نویسد
کد خبر: 3684489
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

نجفی برای خانواده‌های شهدای پلاسکو به رئیس جمهور نامه می‌نویسد

گروه جامعه: شهردار تهران اعلام کرد به زودی نامه‌ای به رئیس جمهور می‌نویسد تا از طریق وی تسهیلات مربوط به خانواده شهدا شامل حال خانواده شهدای پلاسکو نیز شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران (ایکنا) نجفی شهردار تهران امشب 2 بهمن‌ماه در مراسم دیدار با خانواده شهدای پلاسکو در پاسخ به سوال خبرنگار ایکنا در خصوص اینکه بیشترین خواسته خانواده شهدای پلاسکو چیست، گفت: این خانواده‌ها می‌خواهند تا بنیاد شهید آنها را به عنوان خانواده شهید بپذیرد و از تسهیلات مربوط به خانواده شهدا بهره‌مند باشند.
وی ادامه داد: تاکنون سه بار در این خصوص با حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید صحبت کرده‌ام و چند وقت پیش هم نامه‌ای در این خصوص نوشتم و خواستم تکلیف این خانواده‌ها تا 30 دی‌ماه که سالگرد شهدای پلاسکو است، مشخص شود، اما وی اعلام کرد ضوابط مربوط به شهید اعلام شدن به بنیاد شهید ابلاغ شده است و بنابراین ابلاغ خانواده شهدای پلاسکو جزء خانواده شهدا محسوب نمی‌شوند. همچنان‌که کشته‌شدگان نفتکش سانچی هم جزء شهدا محسوب نمی‌شوند.
نجفی افزود: البته ما همچنان این موضوع را پیگیری می‌کنیم و در نظر دارم نامه‌ای به رئیس جمهور بنویسم تا شاید این مشکل از طریق ایشان حل شود.

captcha