تجلیل از کادر درمانی مراکز بهداشتی محله خزانه
کد خبر: 3684722
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)؛

تجلیل از کادر درمانی مراکز بهداشتی محله خزانه

کانون خبرنگاران نبأ: کادر درمانی مراکز بهداشتی محله خزانه در مراسم جشن اسوه‌های استقامت همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) در مجتمع فرهنگی هنری فجر، تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، خانه فرهنگ خزانه مراسم تجلیل از کادر درمانی مراکز بهداشتی محله خزانه را در مجتمع فرهنگی هنری فجر واقع در فلکه چهارم خزانه بخارایی، ابتدای خیابان شهید جمشید سید از ساعت 10 تا 12 امروز، سوم بهمن‌ماه برگزار کرد.

در این مراسم حیدری، دبیرکل ستاد توان‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد شورای شهر سخنانی در کرامات و فضایل اخلاقی حضرت زینب(س) بیان کرد و ایشان را بهترین الگو برای نسل جوان در مواجهه با سختی و مشکلات زندگی دانست.

وی با توجه به سختی‌های شغل پرستاری از پرستاران به‌عنوان جهادگران سلامت نام برد و گفت: این گروه زحمتکش که عمر خود را صرف ارتقا و بهبود سلامتی افراد جامعه می‌کنند، متأسفانه هنوز درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند که حتی ممکن است در طول کار سلامت خودشان هم به خطر بیفتد.

در پایان مراسم پنج نفر از پرستاران مراکز درمانی با اعطای هدایا تجلیل شدند؛ همچنین به قید قرعه به سه نفر از حاضرانی که دارای اسامی زینب و القاب ایشان بودند هدایایی اعطا شد.

علی ضرتاش‌ور

captcha