کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر موجب افزايش نشاط اجتماعی می‌شود
کد خبر: 3684748
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر موجب افزايش نشاط اجتماعی می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار يزد گفت: کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر موجب جذب بیش‌ از پیش جوانان به فرهنگ انقلاب و موجب افزايش نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد 3 بهمن ماه در جلسه هماهنگي برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در شهرستان يزد ضمن تبريك ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار و با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوع و باشکوه‌تری در ایام‌الله دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان برگزار خواهد شد.
فرماندار يزد بابیان اينكه مراسم‌های مربوط به اين ايام بايد همراه با یک‌شور و نشاط خاصي در جامعه باشد افزود: در سال جاري بايد از برنامه‌ها و اقدامات کلیشه‌ای كه در سال‌های گذشته انجام می‌شده است، پرهيز شود و با اجراي برنامه‌های متنوع و خلاقانه ضمن كيفي سازي در راستاي افزايش نشاط عمومي جامعه باشد.
وي با اشاره به مردمي بودن حركت انقلاب اسلامي ايران تصریح كرد: انقلاب اسلامي ايران مبتني بر حركت‌هاي مردمي بوده و در اين زمينه ادارات و نهادهاي مختلف با همكاري سازمان‌های مردم‌نهاد بستر براي مشاركت همه اقشار جامعه را در جشن‌های انقلاب فراهم نمايند.
سالاري در ادامه با اشاره به اينكه امروز با نسلي روبرو هستيم كه زمان انقلاب را درك نكرده و با پرسش‌های مختلفي روبرو است افزود: ارائه ارزش‌هایی كه انقلاب اسلامي بر مبناي آن شکل‌گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.
رئيس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد بر استفاده از ظرفيت شبکه‌های اجتماعي در تبيين دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي تأكيد كرد و ابراز کرد: امروز براي انتقال مفاهيم و ارزش‌های انقلاب بايد مخاطبين و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روش‌های جديد برنامه‌ریزی نماييم.
عالی‌ترین مقام اجرايي شهرستان در پايان بابیان اينكه وحدت و انسجام بايد محور اصلي جشن‌های انقلاب اسلامي باشد تصريح كرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و یکپارچگی آحاد ملت به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید که در شرایط کنونی جامعه، بیش از هرزمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب که باهدف ایجاد تفرقه سعی در کمرنگ نمودن آیین‌های دهه فجر است، خنثی شود.

captcha