توجه به بُعد نرم‌افزاری برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3684751
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
خجسته‌پور مطرح کرد:

توجه به بُعد نرم‌افزاری برنامه‌های دهه فجر

گروه فرهنگی: معاون استاندار لرستان اظهارکرد: در برنامه‌های دهه فجر علاوه‌بر توجه به بُعد سخت‌افزاری باید به بُعد نرم‌افزاری، ارزشی و معنوی برنامه‌های دهه فجر بیشتر توجه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز سه‌شنبه، سوم بهمن‌ماه در جلسه کمیته‌های ستاد دهه فجر لرستان با بیان این‌که عدد چهل در فرهنگ ما نشانه‌ی تکامل است به رسیدن انقلاب اسلامی ما به نقطه تکامل است، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز یک فعالیت یک‌ ساله جهادی است که باید آن را مدنظر قرار دهیم و برنامه‌های ما متناسب با این تکامل باشد.
وی با بیان این‌که در دهه فجر بیشتر برنامه‌ها به بُعد نرم‌افزاری اشاره دارند، افزود: برنامه‌های نرم‌افزاری همان بیان ارزش‌های انقلاب است که به تبیین علت و چرایی انقلاب و بیان اندیشه‌های امام راحل(ره) می‌پردازد.
خجسته‌پور با تأکید بر بیان مسائل ریشه‌ای و چرایی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اضافه کرد: برنامه‌ها باید در جهت ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه برگزار شود و فضای و ناامیدی را از جامعه از بین ببرند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان این‌که اگر می‌خواهیم مردم همراه با نظام و انقلاب باشند باید امید و نشاط را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد فرهنگی و نرم‌افزاری و متناسب با تکامل چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
خجسته‌پور به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران که فرمودند « این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، اشاره کرد و افزود: باید اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) مورد بررسی و تبیین قرار بگیرد و این ایام بهترین فرصت برای بازگو کردن اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) است.

captcha