کاشت 50 درخت به یاد 50 شهید همدان
کد خبر: 3697692
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

کاشت 50 درخت به یاد 50 شهید همدان

گروه فرهنگی- رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان از کاشت 50 اصله نهال به یاد 50 شهید شهرستان همدان در تپه مصلی خبر داد.

مجید صفدریان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: شهیدان به معنای واقعی مقرب درگاه الهی هستند.
وی افزود: اگر در مناسبت‌ها و مراسم گوناگون از شهدا یاد می‌کنیم و در برابر عظمت کار آنها به خود نهیب می‌زنیم به این دلیل است که در برابر کار بزرگ آنان مدیون هستیم و کمترین وظیفه ما در قبال آن‌ها زنده نگاه داشتن یادشان است.
صفدریان با بیان اینکه هر ساله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا چند اصله درخت کاشته می‌شود اضافه کرد: شهدا چه در زمان حیات و چه پس از شهادتشان حیات ما را تضمین کردند و امروز نام و یاد این عزیزان را با درخت‌کاری عجین می‌کنیم تا ضمن پاسداشت آنان گامی در جهت سالم‌سازی محیط برداریم.
رئیس بنیاد شهید همدان عنوان کرد: با همکاری شهرداری، ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه، 16 اسفند 50 اصله نهال به یاد 50 شهید شهرستان در تپه مصلی کاشته می‌شود.

وی افزود: سند این نهال‌ها به نام شهید به همراه یک کاج برای به خانواده آن شهید اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه شهر همدان دارای 2 هزار و 700 شهید است ابراز کرد: این برنامه برای چندمین سال پیاپی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود سال گذشته این مراسم به یاد شهدای مدافع حرم و شهدای تک فرزند برگزار شد.
انتهای پیام

captcha