برگزاری نخستین مرحله از سیزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3709369
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

برگزاری نخستین مرحله از سیزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی- سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین مرحله از سیزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ در روز جمعه 21 اردیبهشت در استان خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این آزمون روز جمعه 21 اردیبهشت ساعت هشت صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله ویرایش اطلاعات شرکت‌کنندگان و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا روز 20 اردیبهشت ادامه دارد، افزود: ثبت‌نام کنندگان جهت ویرایش و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت تلاوت مراجعه کنند.
تقی پور با بیان اینکه در این آزمون 112 نفر از حافظان قرآن چهارمحال و بختیاری به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: زمان برگزاری مرحله دوم سیزدهمین دوره این آزمون متعاقباً اعلام می شود.
سرپرست اداره امور قرآنی استان با اشاره به شرکت حفاظ پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم در این آزمون، گفت: امسال برای نخستین بار حفاظ سه جزء نیز در این آزمون شرکت می کنند.
وی تصریح کرد: نخستین مرحله سیزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن چهارمحال و بختیاری در اداره امور قرآنی استان واقع در شهرکرد، خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه 21، پلاک 14 برگزار می شود.

 انتهای پیام

captcha