برپایی کرسی‌های نفحات‌القرآن در نقاط مختلف تهران + عکس
کد خبر: 3709410
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

برپایی کرسی‌های نفحات‌القرآن در نقاط مختلف تهران + عکس

گروه جلسات و محافل ــ کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات در هفته گذشته با حضور محمد خواجوی، حمیدرضا احمدی‌وفا، محمدتقی نوران، مهدی جوکار، محمد برخورداری و علی دولت‌آبادی در پنج نقطه شهر تهران برگزار شد

 

نفحات

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات، هفته گدشته در نقاط مختلف تهران و باحضور قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار شد.

کرسی تلاوت ۲۴۳ نفحات‌القرآن شنبه ۱ اردیبهشت با تلاوت مهدی جوکار در مسجدالنبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران پس از نماز مغرب وعشاء، همزمان با شام ولادت حضرت عباس(ع) برپا و کرسی۲۴۴ نفحات‌القرآن یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه با تلاوت محمدتقی نوران، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا با حضور فرزند شهید باغانی، شهید مدافع حرم برگزار شد.

در ادامه این کرسی‌ها، کرسی ۲۴۵ نفحات‌القرآن با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین المللی و علی دولت‌آبادی، ۳ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب وعشا در مسجد جامع نارمک واقع در نارمک، خیابان سمنگان برپا و کرسی ۲۴۶ نفحات القرآن، سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با تلاوت پیشکسوت قرآنی محمد خواجوی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) واقع در خیابان وحدت اسلامی، ایستگاه فرهنگ، کوچه مقدس خیابانی برگزار شد.

همچنین شاهد برگزاری کرسی تلاوت ۲۴۷ نفحات القرآن با تلاوت محمد برخورداری قاری ممتاز کشورمان چهارشنبه ۵ اردیبهشت پس از نماز مغرب وعشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در خانی‌آبادنو، شهرک شریعتی، خیابان شهید زلفی، روبه‌روی پارک بودیم در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا شد.

امکان پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار وجود دارد، که قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی محفل قرآنی

 

captcha