مطمئنم به مرحله فینال مسابقات قرآن دانشجویان راه خواهم یافت
کد خبر: 3709982
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
غلام‌نژاد:

مطمئنم به مرحله فینال مسابقات قرآن دانشجویان راه خواهم یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده جمهوری اسلامی ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با اشاره به اینکه هیئت داوران از تلاوت من بسیار تعریف کردند، گفت: در دوره‌های قبل نیز شاهد این رقابت‌ها بودم، اما سطح مسابقات و شرکت‌کنندگان امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالا بود و تلاوت‌های خوبی از قاریان کشورهای مختلف به گوش می‌رسید، با این حال مطمئن هستم به فینال این دوره راه خواهم یافت.

مهدی غلام‌نژاد، نماینده جمهوری اسلامی ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در حاشیه این رقابت‌ها و پس از انجام تلاوت خود در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، عنوان کرد: از تلاوتم در این دوره بسیار راضی هستم، زیرا توانستم تمام برنامه‌ریزی‌هایی که در تمرینات داشتم را در تلاوتم پیاده کنم.

مطمئنم به مرحله فینال مسابقات قرآن دانشجویان راه خواهم یافت
وی با اشاره به اینکه هیئت داوران نیز از تلاوت من بسیار تعریف کردند، ابراز کرد: در دوره‌های قبل نیز شاهد این رقابت‌ها بودم، اما سطح مسابقات و شرکت‌کنندگان امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالا بود و تلاوت‌های خوبی از قاریان کشورهای مختلف به گوش می‌رسید، با این حال مطمئن هستم به فینال ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان راه خواهم یافت.
غلام‌نژاد با بیان اینکه از سن 15 سالگی تلاوت قرآن را آغاز کردم، تشریح کرد: در همان ابتدا در جلسات قرآن حضور فعال داشتم و با مقام آوردن در مسابقات دانش‌آموزی به عرصه قرآنی بیش از پیش وارد شدم.
نماینده جمهوری اسلامی ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با بیان اینکه تلاوت مسابقه‌ای قرآن روش خاصی را می‌طلبد، تصریح کرد: باید از اساتید خاصی در عرصه رقابت‌ها نسخه گرفته شود و من با نسخه گرفتن از اساتیدی همچون مجید رحمتی، بهرامی، رحیمی، شاه‌میوه و ابوالقاسمی توانستم خوب پیشرفت کنم و در سه بار اعزام به مسابقات بین‌المللی، سه رتبه کسب کردم.
وی در پایان با اشاره به اینکه این رقابت‌ها فضای صمیمی دارد، تشریح کرد: برگزاری مسابقات به این شکل خوب است برخلاف عده‌ای که مخالف بودند که چرا در مراحل ابتدایی به صورت ارسال فایل گزینش انجام می‌شود، اما به نظر من این عمل از برخی هزینه‌های اضافی خودداری کرده است.

انتهای پیام

captcha