احداث بیمارستان خیرساز در منطقه جنوب شهر شیراز
کد خبر: 3715181
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

احداث بیمارستان خیرساز در منطقه جنوب شهر شیراز

گروه اجتماعی ـ بیمارستان 64 تخت‌خوابی در منطقه محروم كوشك میدان شیراز توسط خیران احداث می‌شود.

احداث بیمارستان خیرساز در منطقه جنوب شهر شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، به‌همت نیكوكاران و خیران شیراز و استان فارس، یك بیمارستان 64 تخت‌خوابی در منطقه محروم كوشك میدان واقع در بلوار احمدبن موسی(ع) شیراز احداث می‌شود.
علی‌ بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز در ادامه دیدارهای دوره‌ای خود با نیکوکاران عرصه سلامت و بررسی روند پیشبرد پروژه‌ها، امروز، 26 اردیبهشت‌ماه نشستی با حضور كاظم كریمی فرزند زنده یاد امیر كریمی، نیکوکار سلامت فارس و علی اکبر رامجردی، رئیس اداره امور خیرین و موسسات خیریه سلامت داشت.
بهادر در این نشست ضمن تجلیل از تلاش‌های نیکوکارانه زنده‌یاد کریمی و نقش آن در ارتقای سلامت مردم فارس، پروژه ساخت بیمارستان 64 تخت‌خوابی منطقه کوشک میدان را خدمتی بزرگ خواند و افزود: اقدامات خیرخواهانه این انسان نیک‌اندیش، در جای جای استان‌های فارس و بوشهر در عرصه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، بیانگر نیت رفیع ایشان در کمک به مردم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پیشتازی فارس در خدمات نیکوکاران سلامت در کشور، گفت: امیدواریم این بیمارستان با همت بازماندگان آن مرحوم، حمایت نیکوکاران و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هرچه سریع‌تر به چرخه خدمات‌رسانی سلامت فارس افزوده شود.
وی قرار گرفتن این بیمارستان در بلوار حضرت احمدبن موسی (ع) به عنوان بخش جنوبی شهر شیراز را نمودی از اهمیت آن دانست که در راستای توزیع عادلانه تر و ایجاد امکان دسترسی به خدمات سلامت در تمام نقاط شهر شیراز بوده است.
انتهای پیام

captcha