۳۱ خرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس انتظار
کد خبر: 3721638
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

۳۱ خرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس انتظار

گروه فرهنگی - مسئول فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار ۳۱ خرداد است یادآور شد: علاقمندان جهت ارسال آثار خود می‌توانند به سایت mandaviat.ir و پست الکترونیکی info@mahdaviat.ir مراجعه کنند.

حسن کرمی، مسئول فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس و عکس نوشت «انتظار» تا 31 خرداد ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت ایام نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) طراحی شده است افزود: علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار و عکس‌های تهیه شده توسط دوربین عکاسی و یا موبایل خود در این مسابقه شرکت کنند.
کرمی با اشاره به اینکه تولید عکس نوشته‌های مهدوی نیز بخشی از این مسابقه است اضافه کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقمندان آزاد است و هر فرد فقط امکان ارسال 2 اثر را دارد.
مسئول فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اشاره ای به جوایز مسابقه داشت و گفت: سه نفر اول مسابقه عکس و عکس نوشت انتظار برنده هفت میلیون ریال جایزه نقدی خواهند شد که این رقم برای نفرات دوم و سوم به ترتیب پنج میلیون و سه میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار 31خرداد ماه 1397 است یادآور شد: علاقمندان جهت ارسال آثار خود می‌توانند به سایت mandaviat.ir و پست الکترونیکی info@mahdaviat.ir مراجعه کنند.

برگزاری نماز عید سعید فطر در جای جای استان
کرمی اشاره‌ای به نماز عید فطر داشت و ابراز کرد: مردم استان به شکرانه یک ماه روزه داری و راز و نیاز با معبود خود، در نماز عید فطر حضوری حماسی خواهند داشت.
مسئول فرهنگی ستاد اقامه نماز استان گفت: امسال نیز همچون سنوات قبل نماز روز عید سعید فطر ساعت 7:45 دقیقه صبح در جای جای استان برگزار خواهد شد که در شهرستان همدان، نماز عید به امامت آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان در تپه مصلی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha