فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی به ایستگاه 115 رسید
کد خبر: 3727705
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی به ایستگاه 115 رسید

گروه اندیشه ــ شماره ۱۱۵ از فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی به ایستگاه 115 رسید
 
به گزارش ایکنا؛ شماره ۱۱۵ از فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدیر مسئولی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی و سردبیری حجت الاسلام دکتر رضا حق پناه، منتشر شد.
 
بنابر این گزارش، این فصلنامه از شماره ۸۹ دارای رتبه علمی ترویجی از شورای اعطای مجوز‌ها و امتیاز‌های علمی وابسته به شورای عالی حوزه‌های علمیه است.

«مصونیت زنان در حوزه اشتغال و تولید؛ راهبرد‌های اخلاقی -اجتماعی و روان شناختی به قلم علی احمد پناهی، «زینت و آراستگی از دیدگاه امام رضا (ع)» به قلم مرتضی رحیمی، «اهمیت تولید داخلی در اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری» به قلم محمود اصغری، «بررسی نقش امام رضا (ع) در تقابل با بدعت با تاکید بر روایات عیون اخبارالرضا علیه السلام» به قلم سوسن فخرایی و زهرا مردنژاد از جمله مقالات این فصلنامه است.

همچنین «مطالعه تطبیقی خانواده از دیدگاه شهید مطهری و تالکوت پارسونز» به قلم زینب پیکار، اصغر محمدی، «پیشرفت علمی کشور بر مبنای آزاداندیشی» به قلم حبیب زمانی محجوب، «عدالت سیاسی در اندیشه شهید مطهری و راولز در یک نگاه تطبیقی» به قلم رحمت عباس تبار، شهربانو فولادی دیگر مقالات این شماره از فصلنامه را تشکیل می‌دهد.
 
انتهای پیام
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۲
0
0
مقاله پناهی عالی بود
فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۶
0
0
موضوع مقاله پناهی جذاب است/لطفا اصل مقاله را نیز بارگذاری نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۰
0
0
مقاله مصونیت زنان در حوزه اشتغال و تولید را پخش کنید/زیرا اشتغال بی ضابطه زنان یکی از عوامل ترویج اباهی گری و اختلافات خانوادگی است
captcha