4300 ایثارگر یزدی تحت پوشش طرح «پایش سلامت» هستند
کد خبر: 3730675
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

4300 ایثارگر یزدی تحت پوشش طرح «پایش سلامت» هستند

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: چهار هزار و 300 نفر از والدین، همسران و جانبازان این استان از مزایای طرح پایش سلامت بنیاد استفاده می‌کنند.

4300 ایثارگر یزدی تحت پوشش طرح «پایش سلامت» هستند

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از بنیادشهید یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد  صبح امروز در جمع کارکنان بنیاد ابرکوه اظهار کرد: چهار هزار و 300 نفر از والدین، همسران و جانبازان این استان از مزایای طرح پایش سلامت بنیاد استفاده می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ادامه داد: در صورت نیاز بیماران خانواده‌های ایثارگران به متخصص و یا مراکز درمانی، توسط پزشکان طرح پایش سلامت به پزشکان متخصص معرفی می‌شوند.
ابراهیمی افزود: در اجرای این طرح هزینه‌های درمانی والدین شهدا، ایثارگران یا جانبازان اعم از روستایی و شهری از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری بیمه دی پرداخت می‌شود.
وی بابیان اینکه تجلیل از شهدا و خانواده آنان امری ضروری است تصریح کرد: سال گذشته 2 هزار و 250 یادواره و یادبود شهدا با همکاری خانواده‌های شهیدان با همراهی مردم و مسئولان در استان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد تصریح کرد: در سال تحصیلی 97-96، 10 هزار دانش‌آموز در 33 باب مدرسه شاهد استان و چهار هزار دانشجو در 60 مرکز آموزش عالی در رشته‌های مختلف تحصیل می‌کردند.
ابراهیمی بابیان اینکه استان یزد دارای 327 گلزار شهدا است، تصریح کرد: تاکنون 204 گلزار شهدا، از محل کمک‌های دولتی، مشارکت، حمایت و همراهی خیران و خانواده‌های معظم شهیدان ساماندهی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تأکید بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا که حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب و نظام هستند، از وظایف مهم مردم و مسئولان نظام است.

انتهای پیام

captcha