امروز وحدت سبب سربلندی کشور می‌شود
کد خبر: 3730678
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

امروز وحدت سبب سربلندی کشور می‌شود

گروه فرهنگی-قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امروز وحدت کلمه سرنوشت کشور را تعیین کرده و سبب سربلندی و رسیدن به اوج خواهدشد.

امروز وحدت سبب سربلندی کشور می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان در آستان امامزاده سیدعباس(ع)بجنورداظهارکرد:هم اکنون درسطح کشوربه لحاظ سرزمینی و منابع طبیعی در دنیا دارای ثروت بسیاری هستیم‌، بنابراین باید با امروز بیش از پیش هوشیار بوده و نیازمند وحدت هستیم.

وی ادامه داد: اگر امروز برخی دم میزنند که تحریم شده و نمیتوان کار کرد و مشکل را حل کرد این در حالیست که مشکل  از ما بوده و درد از خودمان است.

وی با بیان اینکه بدون تلاش و مجاهدت نمی توان به چیزی دست یافت، ادامه داد: باید همه از ظرفیت های موجود در کشور استفاده کرده تا تحریم ها در ما اثری نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برهم زدن انسجام کشور، شایعه پراکنی و ترور شخصیت ها از حربه های دشمنان بوده، خاطرنشان کرد: امروز نیز همانند سال های گذشته به گفته امام راحل آمریکای جهان خوار هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان نیز در این جلسه بر ثبت وقف های جدید متناسب با نیاز استان تاکید کرد.

به گزارش ایکنا در این مراسم طی حکمی حجت الاسلام عظیم آسوده به مدت سه سال به عنوان مدیدکل اوقاف و امور خیریه استان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سید جواد رئوف سیدنژاد مدیرکل سابق نیز تقدیر شد.

captcha