طراحی متن مکتوب برای بخش مفاهیم
کد خبر: 3733688
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
زینلی خواستار شد:

طراحی متن مکتوب برای بخش مفاهیم

گروه فعالیت های قرآنی ــ شرکت کننده در رشته اذان مسابقات اوقاف با بیان اینکه افزوده شدن مفاهیم به مسابقات کار خوبی است گفت: جزوه مکتوبی برای این بخش طراحی شود چون ممکن است برخی دسترسی اینترنتی دائمی نداشته باشند و از آن محروم شوند.

طراحی متن مکتوب برای بخش مفاهیمعلیرضا زینلی، شرکت کننده در رشته اذان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا از قم؛ در ارزیابی از این دوره از مسابقات با بیان اینکه مجریان در ارائه کارنامه بهتر از گذشته عمل می کردند به بحش داوری اشاره کرد و گفت: داوری کمی سختگیرانه به نظر می آمد و بنده نتوانستم نمره مورد نظر را به دست بیاورم.

وی افزود: به نظر می رسد داوران بیشتر به دنبال اوج صدا در اذان بودند ولی در آئین نامه با وجود اینکه این موضوع وجود دارد ولی در اولویت نیست.

این شرکت کننده در رشته اذان با بیان اینکه از کم بودن صدای میکروفون به زحمت افتاده است به پذیرایی اشاره و تصریح کرد: پذیرایی خوبی از متسابقین داشتند و در مجموع عالی بود.

وی برگزاری مسابقات اذان را عاملی برای تقویت انگیزه برای تربیت اذان گویان توانمند برای مساجد برشمرد و عنوان کرد:  اگر زمان برگزاری مسابقه اذان بعد از دعاخوانی بود آمادگی صوتی بیشتری داشتیم.

وی با اشاره به اضافه شدن بخش مفاهیم به رشته ها تصریح کرد: کار بسیار خوبی است البته به شرط آن که از مدتی قبل در مورد آن اطلاع رسانی شود که با آمادگی  در آن شرکت کنیم همچنین جزوه مکتوب برای آن طراحی شود چون ممکن است برخی دسترسی اینترنتی دائمی نداشته باشند و از آن محروم شوند.

یادآور می شود این دوره از مسابقات با حضور بیش از دو هزار نفر در مرحله شهرستانی برگزار و نزدیک به 300 نفر به استانی در دو بخش بانوان و اقایان راه یافتند و مرحله استانی نیز از روز اول مرداد آغاز و تا ششم مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha