پلیس باید در رفتار دینی و انقلابی الگوی جامعه باشد
کد خبر: 3750422
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پلیس باید در رفتار دینی و انقلابی الگوی جامعه باشد

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با بیان اینکه همه باید برای سربازی مقام معظم رهبری جان‌فشانی کنیم، گفت: پلیس باید در رفتار دینی و انقلابی الگوی جامعه باشد.

پلیس باید در رفتار دینی و انقلابی الگوی جامعه باشد

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در نشست رؤسای سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا چهارم مهرماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، اظهارکرد: این سازمان باید در تحقق مطالبات و انتظارات فرماندهی معزز کل قوا در نیروی انتظامی پیشرو و پیشگام باشد.

مشی فرمانده ناجا در اداره مجموعه بر مبنای اصول اعتقادی و انضباط معنوی است

وی افزود: نیروی انتظامی باید در رفتار دینی و انقلابی الگوی جامعه و سایر نیروهای مسلح باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه این مجموعه یک سازمان اداری نیست بلکه باید محتوا و گفتمان معنوی، دینی و انقلابی تولید کند، تأکید کرد: مشی فرمانده نیروی انتظامی در اداره این مجموعه بر مبنای اصول اعتقادی و انضباط معنوی است، تلاش آحاد فرماندهان، مسئولان و کارکنان پلیس باید بصیرت‌افزایی و ارتقای روحیه انقلابی در نیروی انتظامی باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی اشاره کرد: فرمانده ناجا همواره بر تحقق منویات مقام معظم رهبری تأکید دارند و این مهم مصداق بارزی از ترویج معروف است و همه باید برای پیشرفت اهداف تلاش و باور کنیم تقویت و حمایت از فرمانده نیروی انتظامی به منزله تقویت شاکله ناجا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: همه باید برای سربازی مقام معظم رهبری جانفشانی کرده و راه و مکتب را گم نکنیم.

فرهاد زمانی

captcha