قدردانی آيت‌الله جنتی از سخنان عزتمندانه رئيس‌جمهور در سازمان ملل
کد خبر: 3750431
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

قدردانی آيت‌الله جنتی از سخنان عزتمندانه رئيس‌جمهور در سازمان ملل

گروه سیاسی ــ دبير شورای نگهبان سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را عزتمندانه و از موضع قدرت دانست و از آن قدردانی كرد.

به گزارش ایکنا؛ اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، آيت‌الله جنتي در جلسه امروز با يادآوری هفته دفاع مقدس، حفظ و بازگويی رشادت‌ها و ايثارگری رزمندگان را در شرايط كنوني ضروری دانست و تأكيد كرد: شجاعت‌ها و جانفشاني رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بايد به نسل‌های آينده منتقل شود تا بدانند اسلام و انقلاب اسلامي توانايي مقابله با همه‌ قدرت‌ها را دارد.

وی با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار حمله تروريستی عناصر ضدانقلاب به مردم در مراسم رژه نيروهای مسلح اهواز، از خانواده‌های شهدا و مجروحان اين اتفاق بسيار تلخ دلجويي كرد و مجازات سريع عاملان اين حادثه‌ دلخراش را از دستگاه‌های مسئول خواستار شد.

دبير شورای نگهبان با بيان اينكه اگرچه اين حادثه موجب تأسف و ناراحتی است ولي اتحاد و يكدل شدن مردم غيور اهواز و واكنش آنان به اين ددمنشي متخاصمان تروريست موجب دلگرمی دوستان و يأس دشمنان شد.

آيت‌الله جنتی در ادامه با گراميداشت آغاز سال تحصيلي با نقل سخني از امام راحل كه «بچه‌های كوچك ما را اگر اسلامی بار بياوريد، استقلال و آزادی مملكت بيمه خواهد شد»، تأكيد كرد: در اين زمينه به‌كارگيری معلمان متخلّق به اخلاق و تربيت اسلامي ضروری است.

دبير شوراي نگهبان با ابراز نگراني از گراني روزبه‌روز و تصاعدی كالا و خدمات در جامعه گفت: پايين آمدن ارزش پول ملي غيرقابل قبول است و بايد راهكاری فوري و مؤثر به كار گرفته شود.

آيت‌الله جنتي در پايان با اشاره به نطق آقای روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل، سخنان عزتمندانه‌ آقای رئيس‌جمهور را عليه مواضع خصمانه‌ آمريكا ستود و آن را از موضع قدرت دانست.

انتهای پیام

captcha