امنیت جایگاه ویژه مراسم اهواز با ارتش و محوطه پشت با نیروی انتظامی و سپاه بوده است
کد خبر: 3750458
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایکنا:

امنیت جایگاه ویژه مراسم اهواز با ارتش و محوطه پشت با نیروی انتظامی و سپاه بوده است

گروه سیاسی ــ رئیس کمیسیون امنیت ملی با تجلیل از حضور پرشور اقشار و اقوام مختلف خوزستان به ویژه اعراب منطقه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز، اظهار کرد: درباره امنیت مراسم، باید یادآور شد که امنیت جایگاه ویژه مراسم با ارتش و محوطه پشت آن با نیروی انتظامی و سپاه بوده است.

حشمت‌الله فلاحت‌ پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون درباره حادثه تروریستی اهواز، گفت: این جلسه با حضور مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و بیش از 90 نفر از نمایندگان برگزار و ابعاد مختلف حادثه بررسی شد.

وی با بیان اینکه در حال تهیه گزارش کمیسیون هستیم، تأکید کرد که گزارش کمیسیون را بدون هیچ ملاحظه‌ای، تکمیل و ارائه خواهیم کرد و اگر قصور و کوتاهی‌هایی هم صورت گرفته باشد، در گزارش به آن می‌پردازیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با تجلیل از حضور پرشور اقشار و اقوام مختلف خوزستان به ویژه اعراب منطقه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز، گفت: بنده در این مراسم بین مردم حضور داشتنم و از نزدیک علاقه آنها به انقلاب و نظام را دیدم و مراسم همانند تشییع پیکر شهدا در دوران دفاع مقدس بود.

وی همچنین درباره اینکه در کمیسیون درباره قصور احتمالی چه مواردی مطرح شد، اظهار کرد: درباره امنیت مراسم، باید یادآور شوم که امنیت جایگاه ویژه مراسم با ارتش و محوطه پشت آن با نیروی انتظامی و سپاه بوده است، ولی درباره قصورهایی احتمالی باید بررسی‌های ما نهایی شود.

 انتهای پیام/

captcha