یادواره شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3750463
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

یادواره شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدارشکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز، چهارم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل تصریح کرد: این یادواره روز پنجشنبه ۵ مهر ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر ایردموسی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اصل اساسی و مهم نهادینه شده، باید برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه به حد اعلی رساند.
عبدی با اشاره به این که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک امر اساسی است بیان کرد: اگر بخواهیم برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به طور شایسته عمل کنیم باید در برگزاری یادواره‌های شهدا و اردو‌های راهیان نور به طور مناسب عمل کنیم که این مسئله نیازمند توجه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: شهدای والامقام در برهه‌های سخت زمانی همیشه درس فداکاری و شجاعت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند واین موضوع را هم‌اکنون ما باید در بین نسل امروزی نهادینه و فراگیر کنیم تا جوانان کشورمان با برخورداری از بصیرت و آگاهی ادامه دهنده راه شهدا باشند.
عبدی با بیان این که هم‌اکنون جنگ اقتصادی سختی را شاهد هستیم بیان کرد: زمانی می‌توان در مقابل هجمه‌های دشمنان به شکل مناسب و قابل قبول عمل کرد که بتوانیم جامعه خود را به مرحله مناسبی از بصیرت و آگاهی برسانیم تا جوانان کشورمان بتوانند با داشتن علم روز نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
انتهای پیام

captcha