دومین جلسه شورای عالی قرآن در زندان همدان برگزار شد
کد خبر: 3758261
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

دومین جلسه شورای عالی قرآن در زندان همدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دومین جلسه شورای عالی قرآن با هدف تدوین سیاست‌‌ها، راهبردها و شاخص‌های ارزیابی و نظارت بر برنامه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی علوم و معارف دینی در زندان همدان با حضور اعضای شورای قرآن برگزار شد.

دومین جلسه شورای عالی  قرآن درزندان همدان برگزارشد

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های همدان، دومین جلسه شورای عالی قرآن با هدف تدوین سیاست‌‌ها، راهبردها و شاخص‌های ارزیابی و نظارت بر برنامه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی علوم و معارف دینی در زندان همدان با حضور اعضای شورای قرآن برگزار شد.
در ابتدای جلسه عزیزی مدیر زندان، قرآن و انس با معارف قرآن کریم را بسیار سازنده عنوان کرد و گفت‌: بسیاری ازآسیب‌های اخلاقی‌، اجتماعی جامعه بشری به واسطه دوری از قرآن و معارف قرآنی است‌.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های خانواده‌های موفق انس باقرآن وعمل به آموزهای قرآن سات و این امر در زندان همدان نیز با جدیت انجام می‌گیرد وکسب رتبه‌های استانی و کشوری در سال‌های اخیر مؤید این کار است.
در ادامه دبیر شورای عالی قرآن گزارشی از عملکرد قرآنی زندان و پیگیری مصوبات جلسه قبلی ارائه کرد و گفت: برگزاری منظم محافل قرآنی در هر ماه به میزبانی یک بند باعث آشنایی و گرایش بیشتر مددجویان از تمام بندها به قرآن کریم شده و اداره فرهنگی براساس رسالت سازمانی خود پیگیر نهادینه‌سازی انس و معرفت قرآن برای تمام مددجویان است.
انتهای پیام

captcha